(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

środa, 17 sierpnia 2011

Amazonki wymiatają

Wczoraj poznałam 2 fantastyczne Dziewczyny-Amazonki.
Myślałam, że tylko ja jestem szalona, ale nie ;) nie jestem wyjątkiem, jeśli chodzi o radzenie sobie z chorobą. Trzeba ją brać "na wariata".
Możecie się domyślać, że było super, gdyż większość z Was wie, jak bardzo wspólne tematy zbliżają i każdy się rozumie. Siedziałyśmy na środku ogródka i wymieniałyśmy "doświadczenia". Nie interesowało nas, czy ktoś słyszy, na pewno słyszeli strzępy rozmów, bo ja z reguły głośno piszę i mówię.
Punktem kulminacyjnym było pokazanie sobie blizn :)
Ja na prawej, Druga na lewej, a Trzecia odmówiła, bo jest po podwójnej mastektomii .
Wszystkie pomlaskałysmy, że ładne blizny mamy (sic!) i po skończeniu sączenia piwa (ja herbatę, bom kierowała:() rozeszłyśmy się z postanowieniem zorganizowania sabatu po moim powrocie. To nie będzie jedyny sabat! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie wg planu.
Czas się zbierać, neta nie będzie, więc i mnie nie będzie.
Żeby było "śmieszniej" WYNIK PET jest. I owszem . Wyślą go do mnie może w piątek..
Trudno, będę pić w ciemno nad morzem!!! Będę skurwiela na 2 sposoby topić !!

5 komentarzy:

  1. Superancko, koleżanki amazonki!:)
    A PET szuja.
    Nigdy nie lubiłam petów:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksena ja wierzę, że wynik jest ok. Tylko wściekłość bierze, że go nie znasz, że musisz sie męczyć. Silna z Ciebie baba, zapomnij o wszystkim, jedż, baw sie, pij. Słońca dużo Kochana! Anna milosc-rak-codziennosc

    OdpowiedzUsuń
  3. Pet sret :/
    Czekam na telefon jak nie powiem głośno kto :/
    I czekam i czekam.
    Prof kazał czekać nawet z wywróconą macicą .
    He.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam mieć wynik hist-pat dzisiaj, ale kazano mi zadzwonić w poniedziałek bo podobno jest okres urlopowy(?!). pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku nad morzem
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! I czekamy dalej! :*

    OdpowiedzUsuń