(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Retorycznie

        



 I co dalej?
Przygotowany na śmierć, usprawiedliwiony.
Nieprzygotowany do życia, nieusprawiedliwiony.

Ciągle mi mało...
Jeszcze mam Ci tyle do powiedzenia, tyle do pokazania.
Tyle jeszcze chciałbym z Tobą przeżyć.
Nie zdążyłem...

 Do końca Swej ziemskiej wędrówki z dobrym humorem♥
Puenta, ...wtorek -
"Serce stanie zdziwione i powie przechodź"

                           Sama Wiesz... ♥♥♥      


Nie Traćcie Czasu i Poczucia Humoru.
Jutra Nie Ma!   
                                                                                                                                                                                                                       

156 komentarzy:

  1. Ciągle mało...
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przestaję pytać - dlaczego...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiecham się przez łzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzmy kazda chwilę i ją smakujmy..

    OdpowiedzUsuń
  5. MM, Twoje słowa wpadają prosto do serca. pisz..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężkie chwile, wspomnienia wracają -dlaczego? ...Tyle mogliście M M. Razem zrobić razem żyć razem śmiać się razem wspierać razem płakać razem chować Alusie<3 razem się zestarzeć... MÍłość Wasza jest nie śmiertelna-Tylko czemu oddzielna ach MM KOCHANY ALUSIA ANIOŁKU MADZIULA NIE ZAPOMNIANA<3

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtubecom/watch?v=vNsEEvRMtGI .... love of my life ... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz , jeżeli możesz tu wylać swój żal i ból..... jesteś między swoimi, przyjaciółmi Madzi....
    a pytanie dlaczego ? .... tego nie wie nikt, dlaczego Bóg zabiera tak młodych ludzi, może dlatego ,że w przypadku Madzi oszczędził Jej innego, straszniejszego bólu... którym wie tylko On ?
    przytulam Was mocno

    leptir
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wam uwierzyłam w miłość. Zadziorna Magda mi to pokazała. Dziękuję, że zajrzawszy raz w miesiącu na jej blog, mogę nadal wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam każdego dnia. Magda mocno weszła w moje życie i nic tego nie zmieni, a z pewnością nie śmierć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal tu zaglądam i pamiętam o Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wody nie ugaszą jej
    nie da zdławić się przez watr
    Rzeki nie zatopią jej
    a jej żar to ognia żar
    Jak śmierć jest miłość
    tak potężna jest
    Jak śmierć jest miłość
    potężniejsza jest"

    Jak o Was myślę, to mi się ten tekst nasuwa niezmiennie. Wierzę, że to nie kropka, tylko przecinek w Waszym wspólnym życiu. Tego się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystko. Tęsknię. I kolejny raz pytam dlaczego. Dużo siły życzę MM. Taka miłość jak Wasza przetrwa nawet śmierć. Wszyscy tu jest jesteśmy. Z nadzieją i wiara.

    OdpowiedzUsuń
  14. KWIATUSZKU TĘSKNIMY CHOLERNIE ZA TOBĄ...WSPOMINAMY CIĘ I ODRAZU MAMY SMUTNE MINKI BO TAK CHOLERNIE NIE MOZEMY SIĘ Z TYM POGODZIĆ...ACH:'(

    OdpowiedzUsuń
  15. Co masz zrobić jutro zrób dziś. Tęsknisz - zadzwoń, napisz, kochasz - powiedz to.

    OdpowiedzUsuń
  16. MM <3_____OBYŚ UJRZAŁ ISKIERKE WIARY I Z NADZIEJĄ ŻYŁ DALEJ<3 .. Masz wielkie serce które strasznie Kocha <3.. Zasługujesz na szczęście miłość PAMIĘTAJ ŻE TO CO DAJESZ WRACA. ....Wszyscy bardzo Cię KOCHAMY <3 ...Nie jesteś sam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też pytam dlaczego? I jestem - co kilka dni zaglądam, jakby Madzia miała znów coś napisać o sobie, o życiu, o Was...

    OdpowiedzUsuń
  18. PAMIĘĆ WCIĄŻ ŻYWA ach łzy lecą,,,,,:'(

    OdpowiedzUsuń
  19. Serce stanie zdziwione.....jak pierwszy raz usłyszałam te słowa to dosłownie mnie zatkało, gula w gardle. Teraz czytam od paru dni i nie potrafię powstrzymać łez......Ty wiesz, rozmowy nasze trwają.....lovciam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Daje Pan bardzo mądre i piękne wpisy, dające do myślenia. Żona na pewno jest dumna,ze blog dalej żyje, w koncu to Jej dzieło...

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłaś dzisiaj u mnie w nocy.....trzymałaś za rękę, śmiałyśmy się i płakałyśmy na zmianę...takie to wszystko było realne.
    A rano przyszedł bunt i ból, nigdy tego nie pojmę....♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi Madziula w snach przynosi kwiaty- róźe i pięknie się uśmiecha......

    OdpowiedzUsuń
  23. To pół roku,ciągle nie potrafię uwierzyć....ale nie ma Ciebie tylko w naszym ludzkim wymiarze.Jesteś w innym BYCIE....Magduszko,nigdy Cię nie zapomnę....
    Niech piękny głos Sharon wędruje do Ciebie.....
    https://www.youtube.com/watch?v=KEIks6T32U4

    OdpowiedzUsuń
  24. Serce pęka.....nie tak miało być.....lovciam <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  25. pół roku, tak wiele, a jednak serce wciąż nie przestaje krwawić, wciąż powracam, wciąż mam nadzieję na kolejne słowa, wciąż nie wierzę i najzwyczajniej w świecie tęsknię, bo świat bez Madzi juz nie jest ten sam
    zniknęło Słońce, przy którym mogliśmy się ogrzać, które oświetlało nam drogę, nie pozwalało się bać..........
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy uświadomiłam sobie, że nie ma Cię z nami już pół roku, nie mogłam uwierzyć. usiadłam i zaczęłam liczyć na palcach, marzec, kwiecień, maj.. ciągle mi się zdaje, że tylko na chwilę zniknęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. MADZIULA ---pewnie dumna jesteś z MM,,my jesteśmy pod wrażeniem jak ON dba o CIEBIE:*,,,,śnisz mi się kochana dziękuje za kwiaty które mi dajesz za uśmiech,:*...i na pewno wiesz o co mi chodzi,,,,,MM--piękny zbudowałeś MADZI dom;*,,,dziękujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam! Za naukę zycia dziękuję. Dziś cię nie ma tu, w sercu pozostajesz. I nie zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Róźa dla Ciebie Madziula..<3Pamiętamy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wchodzę i czytam i czekam. Często myślę o Madzi i o was o Tobie i młodej...
    Może Magda spotkała mojego Piotra? Może powie mu, że tęsknić nie potrafię przestać? Życzę wam... sama nie wiem co powinnam....

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdego dnia jesteś w moim sercu......a to i tak mało :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę o Tobie Magdzik, jak wielu innych. I jak wielu tęsknię. Każdego dnia tuptasz mi z tyłu głowy, tak jak wszyscy, których kocham a których już NIBY nie ma. Pozdrów ode mnie mojego Wujka. Dzisiaj przeszedł na Twoją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Madziu,kiedy przypomniałam sobie wczoraj o tym utworze,równie dobrze mogłabyś być autorką tego tekstu,rozdzierającego serce...a Mariusz,jego odbiorcą....
    https://www.youtube.com/watch?v=iP9xMobANJM
    JESTES I ZAWSZE BĘDZIESZ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. też tak myślę. dzięki, Owocku.
      Magduś ♥
      a LZ to ciągle, nieustająco moja największa muzyczna miłość.

      Usuń
  34. Często zasypiam z myślą o Was<3...MM.MŁODA.MADZIULA... Ile twoje odejście dało mi smutku i tęsknoty ach jak cenne jest NASZE zdrowie,....

    OdpowiedzUsuń
  35. ♥♥♥♥♥♥ tęsknię każdego dnia....dziś też ehh

    OdpowiedzUsuń
  36. No właśnie Madziu :) Ja też o Tobie myślę, o Twojej rodzinie. Pamiętam o Tobie gdy jadę konno przez jesienny las, gdy jadę autem, zmywam gary, gapie się bezmyślnie za okno. Wysyłam do Ciebie te obrazy, wierzę, że skutecznie. Takie zwykłe rzeczy dla mmnie, takie zwykłe, ale nie na zawsze. Wiem to, że nie na zawsze, ale czy nie byłabym zaskoczona, nie sądzę. Nie ma jutra, jest dziś i teraz. Howgh.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dni mijają a ja tęsknię. Oj Magdziku kochany...

    OdpowiedzUsuń
  38. Mgduszko dziś ja po prośbie przychodzę do Ciebie, daj trochę mocy abym to wszystko przetrwała.....

    I powtórzę za MM kurwuś jutra nie ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana... Piękną mamy jesień, malowaną na wszystkie odcienie żółci i czerwieni. Liście spadają z podmuchem wiatru. Mam nadzieję, że to widzisz. Może widzisz też moje zdziwienie, rezygnację i złość, na które nie pomaga nawet szuranie nogami zanurzonymi po kostki w liście. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. 7 miesięcy za chwileczkę :'(....JESTEŚ W NASZYCH SERCACH MYŚLACH I DOMACH MADZIULKU<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszyscy tęsknimy za TOBĄ Madziu... Gdyby można było cofnąć czas gdybyś nie zachorowała ach jak trudno się z tym pogodzić... Przytulamy Cię mocno i prosimy ukochaj Babcię i Dziadka <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana, dalej nie ma dnia bez myśli o Tobie, o Was.

    OdpowiedzUsuń
  43. KWATY RÓZE W TYM DNIU DLA CIEBIE ANIOŁKU SPOCZYWAJ W POKOJU<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Magduszko ♥
    Brakuje Ciebie ehhh ciężko.......

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana nie pozwól mi teraz wdepnąć w jakieś g. Pomóżcie mi Wy dwie kochane- Ty i Babunia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Aneczka, oj brakuje, brakuje, nie tylko Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liz :*
      Czas ucieka, a serce boli.....nie tak miało być.....Magduszko ♥

      Usuń
  47. Za kilka dni będzie podwójny źal i ogromny smutek :'(. My Wszyscy będziemy Cię kochana wspominać a Twoich najbliższych wspierać w myślach i napewno ich osobiście poprzytulamy<3. ....

    OdpowiedzUsuń
  48. Anusia,
    Bo zycie jest jakie jest,
    Madzia byla jak balsam na zbolala dusze........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest okrutne.....
      A Madzik będzie z nami zawsze ♥
      Liz :*

      Usuń
  49. Była balsamem pomimo tego, że sama balsamu potrzebowała. Taki Promyczek słońca, który ogrzewał serducha i dawał siłę do walki. Bezinteresownie.
    Tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  50. Magduszko,nawet nie wiesz...a może i wiesz,jak często mysle o Tobie,moja duchowa siostro..
    Nie wiem,czy by Ci podeszło,zaryzykuję....:***
    https://www.youtube.com/watch?v=HYKcUd-KvLw

    OdpowiedzUsuń
  51. Od kilku godz smutna :'( jak Was wszystkich brakuje MADZIU BABCIU DZIADKU <3 ...

    OdpowiedzUsuń
  52. Pamiętam o Tobie i Twoich bliskich Magda. Dzisiaj zapalę światełko specjalnie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Smutno Kochana bez Ciebie w każdym dniu, a dziś szczególnie, ale cały czas jesteś w moim sercu.
    Widzę Twój uśmiech spacerując wśród kolorowych liści....♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Rok temu czytałam twój piękny wpis o odchodzeniu. Dziękuję za twoją mądrość i radość życia. Dziś szczególnie będę cię wspominała. Żyjesz w sercach naszych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Światełko [*] Pamiętam o Tobie i Twoich bliskich Magda.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzisiaj, stojąc nad grobami moich bliskich, myślałam o Tobie, Madziu.Bardzo chciałabym stanąć nad Twoim grobem, znaleźć się w kręgu Twoich bliskich naprawdę, nie tylko wirtualnie. Mam nadzieję, Magduś, że moja modlitwa dotarła do Ciebie. Mam nadzieję, że czuwasz nad całą rzeszą bliskich Ci osób z góry i z właściwą sobie życzliwością uśmiechasz sie do nas wszystkich, Mam nadzieję, że kiedyś, za jakiś czas.....
    MM i Młoda - wysyłam Wam mnóstwo dobrych myśli pełnych żalu, troski i życzeń, abyście byli silni i zawsze czuli tę miłość, którą darzyła Was Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  57. zaglądam i myślę o Tobie Aniołku...

    OdpowiedzUsuń
  58. Wciąż przychodzę do Ciebie... Zaglądam z nadzieją, że może coś tu znajdę, jakieś dobre słowo, nieco ironiczne spojrzenie, lekki sarkazm, który pojawiał się w Twoich postach... I mimo że nadal znajduję wpis Twojego MM, to wierzę, że jesteś tutaj. Czuję Cię w każdym słowie, każdym komentarzu. Tęsknię za Tobą, Magduś.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem tu miłością i tęsknotą.Tak bardzo chciałabym, żebyś nadal była. Zdrowa i szczęśliwa <3

    OdpowiedzUsuń
  60. mam zatkany telefon od wielu miesięcy. miejsca wolnego na sześć smsów. na okrągło muszę sprawdzać i czyścić pamięć, ale ciągle nie mogę usunąć żadnego z tych, które zostały od Ciebie i do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Też nie usunęłam żadnego.....wracam do nich, czytam i nie chce mi się wierzyć, że nie będzie następnych.....

    OdpowiedzUsuń
  62. Z biegiem czasu miało być lżej....nie jest, ciągle zadaję to samo pytanie....Ty wiesz Madzik ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Myślę że wciąż jest Nas wielu ci ciągle płaczą jak bliscy odchodzą i pytają czemu?:'(,

    OdpowiedzUsuń
  64. Zaglądam tu i mam dualne uczucia, smutek, że coś się kończy i radość, że inne nadal trwa. Rodzinie i Bliskim przesyłam ciepłe myśli, a Magdzie modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety nie ma logicznej odpowiedzi....bezradność i bezsilność jest okropna....

    OdpowiedzUsuń
  66. Otulam myślami, jestem sercem. Magdziku kochany zaopiekuj się proszę moim kuzynem.

    OdpowiedzUsuń
  67. ŚWIĘTA CORAZ BLIŻEJ A MADZI NIE MA JUŻ;,,NIE POROZMAWIAMY Z NIĄ NIE ZŁOŻYMY ŻYCZEŃ ,,,POJAWI SIĘ ŻAL SMUTEK ,,,SPOKOJU DUCHA NASZ KOCHANY ANIOŁKU.......ŚCISKAMY CIĘ I PAMIĘTAMY <3...W SERCACH PRZY WIGILIJNYM STOLE ŁEZKA POLECI GDY BĘDZIEMY SIĘ ŁAMAĆ OPŁATKIEM
    BĄDZ PRZY NAS A MY BĘDZIEMY PRZY TOBIE ,,,,WYCAŁUJ BABCIĘ I DZIADKA
    TĘSKNOTA ZA WAMI WRACA,,,,I WRACA,,,,I WRACA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu:* Ta tęsknota cały czas jest. A opłatek jak serce jest nią wypełniony. Ciężko, smutno i pusto. Zupełnie nieświątecznie.

      Usuń
    2. prawda kochana prawda:*,,,,

      Usuń
  68. Najcieplejsze życzenia dla Waszej osieroconej rodziny. Niech święta upłyną Wam w spokoju, miłości oraz niech będą pełne dobrych wspomnień. Magda bez wątpienia będzie z Wami. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochani, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  70. Myslami z Wami.. zdrowych i nastrojowych swiat, wiele radosci w zwyklej codziennosci;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Młoda, MM, Mamo Madzi - składam Wam życzenia zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Niech blask choinki opromienia Wasze dusze, a wspólnota dodaje Wam sił, by radzić sobie z codziennością. Samych pogodnych dni w 2016 Nowym Roku. Madziu - wciąż pamiętam o Tobie Wojowniczko :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Magdusiu,Ty jesteś już na pewno szczęśliwa...wierzę w to.
    Cierpienie,żal,smutek pozostał w sercach Twoich najbliższych
    ....są Święta i nie sposób dopasować jakichkolwiek sensownych słów w obecnej sytuacji dla Ciebie Mariuszu i Alusi...Myślę o Was bardzo ciepło....:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennie szukam w głowie odpowiedzi...a dziś ehhh

      Usuń
  73. Rodzino Madzi jestem z wami myslami,bo nic wiecej nie moge,choc chcialabym zmniejszyc wam bol i tesknote
    Alusiu,wiem jak Ci ciezko.To pierwsza Wigilia i swieta bez Mamy.Swieta juz nigdy nie beda takie jak byly...Zycze Ci sily do przetrwania tego trudnego okresu.Sciskam Cie mocno.
    Madzius :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślałam o Tobie Madziu i o Twoich najbliższych :(

    OdpowiedzUsuń
  75. ....Musi być gdzieś coś więcej
    ponad radość spojrzeń kochanków
    Musi być gdzieś coś więcej
    ponad strofy lirycznych westchnień
    Musi być gdzieś coś więcej
    ponad przyjaźni obietnic wierność
    Musi być gdzieś coś więcej
    ponad wzniosłość pytań o sens naszych dni....(T.Ż)

    OdpowiedzUsuń
  76. https://www.youtube.com/watch?v=Va_vOtC_nQI

    OdpowiedzUsuń
  77. Bliscy Madzi...

    Życzę Wam, żeby spełniały się marzenia - te małe, o których wstydzimy się mówić głośno i te wielkie, które być może teraz wydają się nierealne. Życzę Wam, abyście w ten Nowy Rok weszli z radością w sercu. Aby nigdy nie odstępowała Was nadzieja na lepsze jutro i wiara w to, że nie ma rzeczy niemożliwych.
    W nadchodzącym Nowym Roku życzę Wam także siły, bo to od niej zależy, jaki ten rok będzie. Pamiętajcie wszystkie sukcesy ostatnich 12 miesięcy, by móc je powtórzyć i wszystkie porażki, by móc ich uniknąć.
    Życzę spełnienia w życiu zawodowym, realizacji planów i wspinania się po drabince kariery. A w życiu rodzinnym spokoju i bezpieczeństwa. Życzę również wszechogarniającej miłości zarówno od ludzi jak i do ludzi. Aby otaczały Was osoby, które będą dla Was motorem do działania. Szczęście i zdrowie też nie zawadzą.

    Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  78. Moje dzisiejsze światełko leci prosto do Ciebie :*****

    OdpowiedzUsuń
  79. każdego miesiąca między 14-tym a 19-tym myślę o Tobie tak samo bardzo jak między 19-tym a 14-tym.

    https://m.youtube.com/watch?v=DJcZFCoM7DE

    OdpowiedzUsuń
  80. Czytam, piszę, myślę i wciąż nie potrafię pojąć....ehhh Magduszko ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Madziulek, zaoopiekuj sie A, trafil tam do Ciebie w srode.

    OdpowiedzUsuń
  82. Tam gdzie jesteś
    pewnie jest dzień
    w złote plamy słońc
    Pewnie śmiejesz się
    tak cudownie

    W pieszczotach
    roztańczonych chwil
    Jeden po drugim spełniasz
    swoje sny

    Tu gdzie jestem
    teraz jest noc
    i najzimniejsza z zim

    W iskierkach wspomnień grzeje się
    w pamięci szukam Cię

    A czas
    płynie jakby nigdy nic
    nieskończony kręci film
    o takich jak my...

    Moje serce
    zmienia swój kształt
    Większe jest niż ja
    Od nagłych wzruszeń pęka już
    Pomóc nie mogę mu

    A czas
    płynie jakby nigdy nic
    głośno liczy moje łzy
    w jego ręce oddam się
    niż przyjdziesz po mnie ty
    a kiedy wreszcie już
    stanę z Tobą twarzą w twarz
    powiem Ci
    jak było tu Ciebie brak
    jak było Ciebie brak....

    Nie tak miał wyglądać ten dzień....Magduszko lovciam <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Madziu - już majówka. Wiosna wokół, wszystko kwitnie, zbliża się lato. Czy widzisz to z góry? Czy "tam", u Ciebie, jest równie pięknie? Wciąż pamiętam ...

    OdpowiedzUsuń
  84. Pamiętam o Tobie Madziu. Jesteś w moich myślach, wspominam Cię często, chociaż to tylko znajomość wirtualna.

    OdpowiedzUsuń