(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

niedziela, 31 stycznia 2016

,,Dziś są Twoje urodziny..."



Lubiłaś ten kawałek, choć raczej z tych smutnych On
Wiem i pamiętam co przywoływał
Co tak bolało, ciągle do samego końca...
Był...

Pierwsze od 17-tu lat Kochanie, Twoje Urodziny spędzone osobno Bez Naszej zgody...

Nie jesteś już Sama
Jesteśmy Wszyscy, My ♥♥♥
Pamiętamy

 A, jednak...
,,Ty i ja mieliśmy słońce rwać,
osiodłać czas, dogonić wiatr,
otworzyć bramy w światło dnia..."





PS. Pozostała tylko Nadzieja, że dobrze Bawisz się "tam" na Swoich urodzinach...




187 komentarzy:

  1. i ja Cię pozdrawiam tam gdzie teraz jestes.... może zbierasz do rąk nasze wspomnienia jak najpiękniejsze kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem
    Pamiętam

    wzruszjąco napisałeś

    ściskam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa miłość nie zna żadnych granic...Wasza trwa nadal
    Myślę i jestem....

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem, Kochani. Miłość trwa. Pamięć nie osłabła.

    OdpowiedzUsuń
  5. To te z trudniejszych dni
    Choc zapewne pozostałe nie sa łatwiejsze
    Moge tylko próbować sie domyśleć..
    Pozdrawiam Was serdecznie
    To piękne słowa..

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja tu przyszłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo, mam nadzieję, że Niebo zgotowało Ci huczną imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magduszko jesteśmy wszyscy jak na urodziny przystało....nie do końca tak miał wyglądać ten dzień...ale będą jeszcze urodziny, które spędzimy razem...lovciam <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też jestem z Wami! I pamiętam!!! I tak bym chciała, żeby jakoś mniej tęsknota bolała!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały dzień myślami przy Tobie Madziulek.. Nadal jesteśmy i na zawsze będziemy JESTEŚ NASZYM ŚWIATEM... Tęsknimy cholernie:'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Leciutko spóźniona, wpadam z małą zadyszką. Zdążyłam, aby pobyć razem z Wami i uśmiechać się, choć przez łzy...

    OdpowiedzUsuń
  12. ściskam was mocno. Wszystkiego najlepszego Magdulcu nasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, że Pan tu pisze. Dziękuję, że dzięki Wam uwierzyłam w miłość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Magduś ♥
    jak zwykle, codziennie coś tam sobie do Ciebie gadam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziula ukochaj BABCIE OD NAS <3.. Dziś jej imieniny... I oczywiście siebie też :).. Ach jak Was strasznie brakuje:'(?.. Dziadkiem też się opiekuj:'(... Tulimy

    OdpowiedzUsuń
  17. Magduszko Nasza,to już rok...a zleciał jak jeden dzień....Kiedy przyjdzie czas na każdego z nas,wiem ze będziesz TAM na nas czekała z tym łobuzerskim uśmiechem ......

    Nigdy o Tobie nie zapomnę ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia...pamietam.Dzis i codziennie...

    OdpowiedzUsuń
  19. ... Cicho i smutno bez Ciebie :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. 14MARCA.....:'(,...:'(...:'(MADZIU KOCHANA

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jesteście sami,
    macie nasze ciepłe myśli, wsparcie, modlitwę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Już rok jak Cię z nami nie ma. Pamiętam i myślę o Tobie i Twoich bliskich. Mam nadzieję, że poukładali sobie życie na nowo - wiem, ze o to się martwiłaś najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Magdo, rok temu przegrałaś swoją walkę o życie. świadomość tego ciągle bardzo boli i pewnie jeszcze długo nie przestanie. ale jestem przekonana, że wolałabyś, żeby myśleć o Tobie radośnie. Mariuszu, Alu, zrobiliście już w swoich sercach miejsce dla tej radości? żeby i Magda, patrząc na Was gdzieś tam, z góry, mogła się radować razem z Wami?
    tęsknię i myślę ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Tu Ciebie nie ma, lecz JESTEŚ przecież...
    I pozostaniesz w jasnym świecie, jest coś, co mrokom się opiera.
    Jest pamięć, a ona nie umiera!!!!

    Magduszko <3<3<3 zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  25. ❤❤❤❤❤❤❤ pamiętam Madziu ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwitną krokusy, wiesz? I przebiśniegi. Widzisz je stamtąd Magdzik?

    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłaś dzisiaj u mnie w nocy....fajnie się razem pośmiać i wypłakać...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzec bez Ciebie. Skończył się wreszcie. Jesteś już spokojna, tam, gdzie nie boli, tylko pewnie tęsknota trochę doskwiera... A u nas, na dole, wiosna się zaczyna. W lesie widziałam już przylaszczki. Spodobałyby Ci się, Magduś...

    OdpowiedzUsuń
  29. -Dlaczego umierają dobrzy ludzie?
    -Gdy jesteś w ogrodzie to jakie kwiaty zbierasz?
    -Te najpiękniejsze.
    -Właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. ♥♥♥♥ Magduszku ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. "Kochać, jak to łatwo powiedzieć..."
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ANIOŁKU <3.. Jesteś w naszych myślach....

    OdpowiedzUsuń
  33. Magdziku. Ja ciągle jestem. I dalej kocham. I pamiętam.I nie zamierzam przestać <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślami przy Tobie.....<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Brak słów... Tyle i aż tyle ech... Wciąż pamiętamy :-(

    OdpowiedzUsuń
  36. kochany Aniołku zaglądam tu do Ciebie, czytam,wspominam,uśmiecham się,wycieram łzy i wciąż nie wierze...nie tak to miało się być ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. :'(... Uf tak trudno,, myślimy

    OdpowiedzUsuń
  38. Panie M., Szanowna Młoda, Droga Pani Teściowo! Uściski w stronę Łasku! Nie znałam Magdy osobiście, ale musiała być kimś wyjątkowym, skoro nawet w rok po Jej śmierci zaglądam na Jej blog i czytając po raz wtóry wpisy wyrywkowo, osiągam wszelkie możliwe stany emocjonalne! Płacz, gniew (taki z przeklinaniem!), rozkosz wcinania mandarynek pół roku przed Gwiazdką, bulgotanie w brzuchu po niektórych zamieszczonych utworach muzycznych, czkawkę ze śmiechu oraz złość na pewne ludzkie zachowania.
    Alusia, jeśli dostąpię zaszczytu, że to przeczytasz to chciałabym powiedzieć Ci, że jesteś wyjątkową osobą (trudno nie być, mając wyjątkowych rodziców). Nie umniejszając Twojemu tacie, bo chyba nawet powinnam go wywiększać, to powiem Ci, że miałaś okropniście dużo szczęścia mając Ich oboje. Szkoda, że akurat mama nie mogła dłużej Ci towarzyszyć, ale na pewno za jakiś czas sobie to wyjaśnicie. Życzę Ci samych radości, może trochę zadumy i paru wpadek, bo dzięki nim się uczymy życia. Przede wszystkim życzę Ci, aby miłość wokół Ciebie trwała i trwała niezmiennie. Myślę, że z takim zdobytym bagażem będziesz już tylko szczęśliwa i nadal wyjątkowa :) Całuję KS

    OdpowiedzUsuń
  39. Madzius,dzis wyjatkowy dzien.
    Jestem myslami z Twoja corcia 💗

    OdpowiedzUsuń
  40. Dupnie bez Ciebie. Tęsknię...
    Mały Psychopata

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię takie noce....Ty wiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  42. myślę o Tobie, o Was. jak co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  43. rzadko zaglądam, ale pamiętam ❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejne miesiące i ciągle myślimy,,, <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda nie da się i już:'(.. Pozdrawiam

      Usuń
    2. A ja nawet nie chcę inaczej Kasiu:) Zbyt głęboko wrosła moje serce i myśli. Również pozdrawiam

      Usuń
  45. Madziu skarbie NASZ w dniu twych imienin ściskamy Cię wszyscy<3... Ech tak bardzo przytulić bym cię chciała:'(

    OdpowiedzUsuń
  46. Pomyślałam o Tobie, więc piszę... Pamiętam, więc jesteś! Gdzieś tam na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. ile razy biorę do ręki swój telefon z pamięcią zapchaną naszymi smsami (od i do Ciebie), tyle razy się zastanawiam, czy przyszła już pora, żeby choć część z nich usunąć. za każdym razem odpowiadam sobie to samo - nie przyszła.
    brakuje mi Ciebie ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trzymam wszystkie....czytam, czytam ciągle do nich wracam <3

      Usuń
  48. Ja również pamiętam i wciąż przykro, ze nie ma Cię z nami :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień za dniem a my wciąż wracamy myślami o Tobie Madziu..<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem. Znów cię odwiedzam z nadzieją, że może pojawi się nowy wpis. Twój numer w mojej komórce nadal jest i się nie odzywa. Smutno mi i często wtedy myślę, że patrzysz z góry i uśmiechasz się, jakbyś chciała dać znać, że będzie dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  51. Pamiętam Magda. Mam szczerą nadzieję, że Twoi bliscy poskładali swoje życie na nowo. Pamiętam jak mi pisałaś, że nie tyle śmierci się boisz ale tego, co będzie z nimi jak Ciebie nie będzie. Chcę wierzyć, że jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Różyczki czerwone MAGDZIK DLA CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  53. Pamiętam. Spoczywaj w pokoju Wojowniczko <3

    OdpowiedzUsuń
  54. zapaliłam Ci Kseniu światełko, co by Ci tam ciemno nie było. Może daleko od miejsca gdzie śpisz, ale mieszkamy pod tym samym niebem.
    MM wiem, że dzisiaj jest Ci ciężko, rozumiem, jak mało kto. Ty wiesz....
    Utulmy się więc wspomnieniami, dzisiaj tymi cudownymi, ciepłymi, miłymi. Dzisiaj nie płaczmy, robimy to na co dzień. Dzisiaj pustkę zapełnijmy wspomnieniami tych dobrych chwil, kiedy byli...
    tulam <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Madzia...stojac przy grobie Mamy myslalam o Tobie :***

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzień trudny smutny przywołujacy wspomnienia , choć każdego dnia mamy w sercach ból, to ten dzień targa myślami i ze łzami w oczach.. Przytulamy

    OdpowiedzUsuń
  57. Magduszko,czesto myślę o Tobie...juz widzę Twoja radość na wieść,ze mam drugiego synka...
    Spotkamy się,po prostu wiem TO...
    .......

    OdpowiedzUsuń
  58. Madziu...może usłyszysz?
    https://www.youtube.com/watch?v=DqCTa9hiFHY

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem od dawna, teraz się ujawniam, pamiętam i piszę... :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Już grudzień, Madziu. Mikołajki. Niedługo wokół nas będzie świątecznie. A ja tęsknię za Tobą...

    OdpowiedzUsuń

  61. Myślę o Was szczególnie ciepło i serdecznie w ten świąteczny czas. Życzę Wam, droga Rodzino Madzi, nadziei i spokoju serca! :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopiero były Twoje urodziny,a tu już grudzień czas umyka nie wiadomo kiedy...ale w sercu Jesteś każdego dnia, Ty przecież to wiesz <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  63. Madzia :***
    Myslami jestem z Twoja corcia...

    OdpowiedzUsuń
  64. Światełko leci do Ciebie Kochana ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  65. minął rok, tyle się przez ten czas wydarzyło, tyle się zmieniło, a dla Ciebie czas stoi..
    dzisiaj zapalę dla Ciebie różowe światełko. Ty sprawiłaś, że polubiłam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  66. ...dziś Twoje urodziny, Madzik jesteś w sercu każdego dnia...♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Pamiętam Madziu... :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejny rok, kolejne urodziny, które Madzia spędza w innej rzeczywistości. Pozostaje płomyczek pamięci i trochę dobrych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziś są Twoje urodziny... kolejne po drugiej stronie. Pamięć po Tobie jednak pozostała :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Magduszko,moja Mama dołączyla niedawno do Twojego Wymiaru....kiedys każdy z nas dołączy,spotkamy się:******

    OdpowiedzUsuń
  71. Czas ucieka... a wydaje mi się, że dopiero co wczoraj rozmawiałyśmy ehhh Madzik 💟❤️💝💗💖💔

    OdpowiedzUsuń
  72. Boże kiedy to zleciało, nadal pamiętam, sercem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  73. minął kolejny rok, pamięć o Tobie ta sama.
    💔

    OdpowiedzUsuń
  74. Magdo, pamiętamy o Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  75. Modlę się
    Pamiętam Madziu.........

    OdpowiedzUsuń
  76. Madzik, kula światła... ❤️

    OdpowiedzUsuń
  77. zapalam światełko pamięci dla Ciebie, Magduś ❤

    OdpowiedzUsuń