(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

niedziela, 19 stycznia 2014

364. naznaczona suvem







Szczerze mówiąc - nie spodziewałam się tyle agresji słownej w PECie.
Srak mnie zaskoczył.

Aktywne metabolicznie węzły chłonne śródpiersia : m.in tchawicy i oskrzeli. W obrębie całego kośćca (kręgów szyjnych, piersiowych, lędźwiowych, krzyżowych, kości miednicy i kości udowych, mostka, żeber, kości ramiennych, łopatek, żuchwy) bardzo liczne, rozsiane ogniska wzmożonej aktywności metabolicznej SUV o cechach meta. W prawym płacie wątroby pojedyncze aktywne ognisko - do weryfikacji usg.

Od czwartku układam klocki na nowo.

Od wtorku 21.01 zaczynam chemię.

*

Ze strony zdrowych zapadła cisza.
Milczenie.
Brak słów.



Was tylko błagam, nie klepcie mnie po plecach i nie mówcie, że wszystko będzie dobrze!
Dobrze to już było.


*

Przeraża mnie to, co będzie dalej.

Pozdrawiam Was
Ksena (sfrustrowana)





125 komentarzy:

  1. pewnie nie wszystko będzie bardzo dobrze, ale może uda się, żeby było choć trochę lepiej?
    niech się tak właśnie uda
    Ksenuś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko jest dźwigać włąsne przerażenie i przerażenie tych zdrowych
    tę ciszę

    ale ten srak qrfa czuje sie jak u siebie normalnie!!
    Chamidło jedne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo mowę odejmuje.. kuuuufa
      Czym mu jeszcze przywalić?

      Usuń
  3. Bądź. Jestem z Tobą i będę. Jak zawsze mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  4. PET jest koszmarny. Wiem, bo zabrał mi resztki nadziei. Pozbierałam się. Żrę chemię. Gdybym wcześniej wiedziała, to pozostałabym przy TK.
    Pozbieraj siły wojownicza i turlamy się dalej.....

    OdpowiedzUsuń
  5. po przeczytaniu wyrwało mi się nieme qrwa (dziecko w pokoju)

    myślami obok Ciebie
    poza światem wirtualnym też

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwo nie będzie, nie ma co po plecach klepać. Trzeba się skupić na walce i na działaniu. Ale co będę Ci truć, przecież Ty jesteś Wojownicza, Dzielna Wojowniczka i wiesz, że trzeba zęby zacisnąć i brać się do roboty. A jak czasem strach powala, przerażenie nadciąga i chce się tylko ryczeć, to pamiętaj, że jestem, przytulam i cały czas myślę najcieplej :* Gdybyś chciała pogadać, jestem. Masz mnóstwo życzliwych ludzi przy sobie! Zbieraj siły Ksenuś :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo, obyś wyrwała jak najwięcej dobrych chwil temu srakowi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu tak jak napisałaś brak słów,ale trzeba kolejny raz zawalczyć i Ty to potrafisz,jesteś super kobietą. Dobrymi myślami i modlitwą wspieram Cię każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdusiu, przytulam Cię mocno.
    trzeba walczyć.
    jeśli tylko na cokolwiek możemy się przydać, mów.


    OdpowiedzUsuń
  10. Ksenik, nie napisze, że będzie dobrze, ale myślę o Tobie, trzymam kciuki i życzę sił i cierpliwości... Masz to, czego mojemu ojcu brakuje - wolę walki i chęć do życia. Tym wygrywasz.
    Ściskam:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Milczę od dawna, bo mnie to przerasta. Przyznaję się-przerasta.
    Wstyd mi za moje milczenie.
    Pozwól mi się przytulić i przeprosić za milczenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprowadziłaś mnie na ziemię ... Bardzo mi przykro, że ten wynik okazał się zły. Czy My ? Ja ? możemy jakoś pomóc, jakkolwiek ?

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem myślami i sercem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem i ściskam mocno ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, że milczę od dawna .. jest mi wstyd, sił kochana ... ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem myślami przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pocieszam, nie radzę. Towarzyszę, śląc dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja choruje na inna potencjalnie smiertelna chorobe i chyba cos wiem o tym przerazeniu :-/ jak się nie obrocic dupa z tylu. I ja tez nie wiem jak to ogarnac i wiesz co, chyba bezsilnosc jest w kazdym w obliczu chorobska. (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z tel). Zycze Ci i sobie z calego serca przewagi pozytywnych myśli a wiem, ze może to byc dużym wyzwaniem
    . :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja choruje na inna potencjalnie smiertelna chorobe i chyba cos wiem o tym przerazeniu :-/ jak się nie obrocic dupa z tylu. I ja tez nie wiem jak to ogarnac i wiesz co, chyba bezsilnosc jest w kazdym w obliczu chorobska. (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z tel). Zycze Ci i sobie z calego serca przewagi pozytywnych myśli a wiem, ze może to byc dużym wyzwaniem
    . :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu jestem takim małym człowieczkiem,który nic nie może zrobić.....ściskam Cię i modlę się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Możecie kurwować, krzyczeć, stawiać kropki, kreski, tylko bądźcie.
    Myśl o tym, że tylu ludzi myśli ciepło o mojej szalonej osobie - bardzo pomaga!
    Pozdrawiam i ściskam, uśmiecham się do Was przez łzy, pomimo mojej depresji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz tu grono wiernych jestestw, bez dwóch zdań

      Usuń
    2. Nie napiszę wiązanki, którą wypowiedziałam!!! Kseno, nie chcę Cię klepać... ale wiedz, że jestem, myślę... Walcz Wojowniczko!!!

      Usuń
    3. ;*********************

      Usuń
    4. jestem i będę
      jutro szczególnie mocno
      :***

      Usuń
    5. myślę o Tobie ciepło
      sił na ten trudny czas życzę

      Usuń
    6. Pozdrawiam serdecznie.
      Dużo wiary i siły życzę

      Usuń
    7. Powiem tylko że jestem <3

      Usuń
    8. Ja moge w tej depresji potowarzyszyc

      Usuń
    9. Xeno. Jestem... nawet wtedy gdy nie piszę... bo nie wiem co napisać... teraz też nie bardzo wiem co pisać, ale piszę abyś wiedziała, że jestem tu, że myślę, że nie na taki wpis czekałem i że rozumiem, iż pisanie "weź się w garść, będzie dobrze" było by delikatnie mówiąc niestosowne...
      Ściskam serdecznie Ciebie i Twoich najbliższych.

      Usuń
  22. mnie tez brakuje słów.... i ta bezsilnośc.....że jesteś w tym wszystkim sama....
    medycyna medycyną ale może jakas pomoc psychologa ?
    masz wole walki i być może popsujesz szyki srakowi....siła jest w tobie....
    my możemy cie wspierać modlitwa, pozytywna energią....
    ja cie włączam do codziennej swojej modlitwy....tyle tylko moge....
    przytulam

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przytulam Cię i życzę nadziei... mimo wszystko. Dopóki życie trwa - jeszcze może być dobrze. Będę się modliła o to żeby Twoje życie trwało i żeby było Ci w nim dobrze. Zawalcz kochana o nadzieję i zdrowie. I niech MOC będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kseno, ja jestem cały czas.Codziennie jesteś w moich myślach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak myślę, że wśród najbliższych masz takich , którzy nigdy nie stracą nadziei. Wszyscy tu wiedzą, że dysponujesz wielką odwagą i codziennie walczysz. Jednak , przy okazji wyników nie żałuj sobie płaczu, użalania się nad sobą i przekleństw na niesprawiedliwość losu- to też jest Ci potrzebne. Tego nie da się ogarnąć, a już na pewno po prostu się pogodzić. Zatem dla odmiany nie spinajmy się tylko pokrzyczmy razem z bezsilności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zdrowa, a przynajmniej tak mi się wydaje. Nie milczę. Nie poklepię. Właściwie nic nie zrobię... No, może jakoś wesprę na konto...?

    OdpowiedzUsuń
  27. Do niczego się nie przydam, ale jestem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Madziu nawet nie wiesz ile radości sprawiła mi Twoja odpowiedź :-) to Ty jesteś WIELKA za to ,że dla nas piszesz,że nas czytasz,odpowiadasz mimo naszej wspólnej bezradności na to nasze kruche życie.Madziu jutro wraz ze znajomymi będziemy uczestniczyć we mszy w Twojej intencji żebyś miała dużo,dużo siły do walki i żeby ta walka była owocna,Kochana wiedz,że na Śląsku dużo ludzi jutro będzie z Tobą przynajmniej myślami.Jakbym mogła coś dla Ciebie zrobić szeptnij tylko...szkoda,że dopiero niedawno trafiłam na Twoje mądre słowa.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaglądam tu każdego dnia i jestem z Tobą zawsze Kseno!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam o Tobie w modlitwie. Jak najwięcej dobrych dni z najbliższymi. Siły do każdego następnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja sie niesmialo dolaczam, podgladam od niedawna niemniej trzymam mocno mocno kciuki i sle moc dobrej energii!

    OdpowiedzUsuń
  32. jesli moja obecnosc jest dla Ciebie wsparciem - to jestem cala soba.

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem

    tulę

    mocno.............................

    OdpowiedzUsuń
  34. Ksenuś, urywaj dni, urywaj chwile, bądź jak najdłużej się da, my z Tobą, my za Tobą, my tu dla Ciebie... żebyś wiedziała, że to urywanie ma sens,
    nie mówię, że będzie dobrze. będzie jak ma być. ale musisz wiedzieć jedno. jesteś bardzo ważna, może i szalona, jak piszesz, ale ważna, dla każdego jednego IP, dla każdego jednego człeka co tu zagląda, a ile tu zagląda? spójrz na licznik... ja też swoją k.... dorzucam, ale przede wszystkim tulę i myślę ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się podpisuję pod zwojtkiem i bartoniczkiem, lepiej nie można tego ująć. Jestem i będę z tobą.

      Usuń
  35. Zwojtek i bartoniczek - to samo myślę!
    Magda - urywaj, a my tu będziemy obok:) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem, kochana :*
    od rana myślami przy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem myślami i sercem

    OdpowiedzUsuń
  38. Madziu,nic nie mogę zrobić,.czytam Twoje wpisy,podziwiam,wspieram duchowo,odrywam od codziennosci, jakaś muzyczna nutka wygrzebana specjalnie dla Ciebie...przykro,że mogę tylko tyle..ale JESTEM..
    nie moze być inaczej,dzisiaj też jak zwykle,coś wyszukalam
    http://www.youtube.com/watch?v=gnyhIp6dBgg

    OdpowiedzUsuń
  39. ♥♥♥ciągle myślę o Tobie Kseniu♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem tu codziennie. nic nie piszę, nic nie mówię - bo nie umiem. nie mam w głowie nic mądrego, co byłoby w stanie zmierzyć się z Twoją sytuacją, Magda. ale daję znak, że jestem i myślę o Tobie bardzo mocno i bardzo ciepło. ściskam Cię :***

    OdpowiedzUsuń
  41. Magda świat Ciebie potrzebuje. Walcz ile możesz. Piszesz Chemia. Rzygnij nią w raka-sraka. Nie ma tak łatwo - dla niego. Jesteś i tylko to się liczy.

    Jestem - choć bardziej chciałabym móc.

    cmoki smoki

    OdpowiedzUsuń
  42. cokolwiek by nie było, jesteśmy myślami przy Tobie nasza Dzielna Dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też jestem. Myślę o Tobie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  45. ♥♥♥♥♥♥ jestem....

    OdpowiedzUsuń
  46. Serdecznie zapraszam fanów fantastyki do przeczytania niebywałego opowiadania.
    http://libenti.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawaliłeś/łaś,to się nazywa wyczucie taktu.

      Usuń
    2. Przecież Magda lubi fantastykę więc może elotis czyta na bieżąco.

      Magda trzymaj się, może warto spr te wyniki jeszcze raz.

      http://www.ziarnica.pl/index.php?tekst=forum&idforum=2&akcja=showthread&num=28978

      Życzę nadziei i dobrych decyzji.

      Usuń
    3. Może i lubi,ale...są rzeczy ważne i ważniejsze.

      Usuń
  47. Madziu kochana będę GO tak długo nękać modlitwami,aż ruszy się i pomoże... a wierz jak chcę to potrafię być upierdliwa. Buziaczki Kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem ,czytam,myślę o Tobie każdego dnia.
    Trzymaj się,przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Też jestem. Przytulam, całuję, ściskam.
    ♥♥♥♥♥
    Liczy się każdy dzień.
    Dni bez bólu życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Chociaż czytam od niedawna, już jesteś stałym gościem w moich myślach:)
    Jeszcze dasz popalić temu sku*****owi i da Ci spokój, zobaczysz. A póki co zbieraj siły do Walki. Walki na śmierć i życie. Przecież Ksena zawsze wygrywa:) Nie ma innej opcji. Przytulam:*
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też jestem codziennie, nigdy nic nie piszę, zawsze tylko zaglądam, ale ściskam! siły! trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  52. wspieram i dodaję sił!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wojowniczko!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  55. lecą do Ciebie lekko zmrożone buziaki! :****
    u nas dziś rano na liczniku było -15.
    parę dni temu oglądałam z okna dziki. jeden duży (pewnie locha) i trzy małe. jakiś tydzień wcześniej stado 8-9 dzików spokojnie żerowało tuż obok przystanku pełnego ludzi. podchodzą coraz bliżej w poszukiwaniu jedzenia. nic dziwnego, skoro z każdym rokiem wydzieramy im kolejne tereny. mieszkam w okolicy, gdzie bardzo wyraźnie to widać. jest mi ich ogromnie żal i podziwiam jak potrafiły się dostosować do tej z pewnością bardzo trudnej dla nich sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  56. Madziulek ,jestem z Tobą calutki czas,z modlitwą,z dobrym słowem,przytulam i ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  57. moje IP też się u ciebie codziennie pojawia, więc skoro mogę od czapy coś napisać [bo nic mądrego wciąz nie wymyśliłam-stąd takie cichcem podczytywanie] to napiszę: zasmucił i wkurwił mnie wynik PET.
    Nieustannie jednak wierzę w Ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję ♥
    Serce rośnie czując taką MOC nad głową ♥
    Żyję, całuję i dziękuję raz po raz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to ja dziękuję,że tu jesteś,że chcesz t być z nami. Buziaki gorące dla Ciebie Kochana ;-)

      Usuń
    2. Spokojnej nocy,myślami z Tobą ;-)

      Usuń
    3. Madziu...tez jestem...trwam przy Tobie,,,,,,myślami, sercem wciąż i wciąż...

      Usuń
    4. Dobrego dnia Ksenuś :)))
      ♥♥♥

      Usuń
  60. A i ja zaagladam czesto i wychodze spokojna, bez slowa, gdy jest wszystko "dobrze". Dzis nie powiem, ze nie wierze, nie pociesze zdawkowym slowem, ale powiem droga Kseno- nikt nie oznajmil Game Over, a raczej- mamy wiecej przeszkod. To na pewno frustruje na maxa, ale nie mow Game Over. Wciskaj PLAY. A ten nastroj boju mieszaj z delektowaniem sie chwila. Zreszta, Ty najlepiej wiesz co robic. Aaa i wiedz jedno. Mysle o Tobie. Ja i wielu wielu ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A i ja zaagladam czesto i wychodze spokojna, bez slowa, gdy jest wszystko "dobrze". Dzis nie powiem, ze nie wierze, nie pociesze zdawkowym slowem, ale powiem droga Kseno- nikt nie oznajmil Game Over, a raczej- mamy wiecej przeszkod. To na pewno frustruje na maxa, ale nie mow Game Over. Wciskaj PLAY. A ten nastroj boju mieszaj z delektowaniem sie chwila. Zreszta, Ty najlepiej wiesz co robic. Aaa i wiedz jedno. Mysle o Tobie. Ja i wielu wielu ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  62. tak, jak sama napisałaś - brak słów.
    Ale również jestem, czytam regularnie i często myślę!
    Przesyłam duuużo siły i ciepłego uścisku.

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja sobie niepokornie pozostanę z nadzieją. Nie zgadzam się, żeby nie było dobrze- nie i już. Nawet jak już wszyscy tylko "będą" i będą "przytulać" to ja sobie będę wierzyć dalej....

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. smutno mi czytając Twój wpis, w obliczu takich informacji ciężko napisać coś mądrego oraz wyzbytego banałów. Ciężko mi opanować rosnącą gulę w gardle więc pomilczę sobie obok Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  66. zawsze podglądałam i trzymałam kciuki za ciebie
    ale dzisiaj łzy same popłynęły i
    po raz pierwszy komentuję: trzymaj się i WALCZ
    jestem z Tobą!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo rzadko się odzywam, ale myślę o Tobie codziennie. Wyrwij skur..lowi to co się da i ile się da.

    OdpowiedzUsuń
  68. Madziu jestem z Tobą myślą,modlitwą,dobrym słowem,przytulam się do Ciebie,buziaczki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Magdo, cała ekipa Misji Rakija jest z Tobą, czytamy Cię i martwimy się. Xena miała Gabrielle, Ty masz nas tutaj wszystkich. Nie możemy walczyć za Ciebie, nie możemy zmienić Twojego PETa i w sumie to nie wiemy, co robić. Czy poklepać po plecach, czy zrobić popisowe salto, żeby Cię rozbawić, czy zamilczeć. Nie wiemy. W każdym razie myślimy o Tobie, mówimy o Tobie i gdybyśmy mogły coś zrobić- zrobiłybyśmy. A ja ślę w górę modlitwę, bo to jedyne, co wydaje mi się, że ma sens, kiedy nie mam już nic mądrego do powiedzenia i nie wiem, co robić. Gdyby było coś jeszcze, co mogę/możemy zrobić- daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  70. Tu, pod drugiej stronie ekranu , siedzi cały tłum :-)) Jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  71. spokojnej niedzieli, kochana dziewczyno :*
    ślę Ci mnóstwo dobrych myśli, energii i wiarę w to, że nic jeszcze nie jest przesądzone.
    przytulam i buziakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak zwykle myślami z Tobą i o Tobie. Kseno, ja jednak również wciąż mam nadzieję. Mam powody do takiego myślenia pozytywnego nawet z wynikami PET-a jakie przytoczyłaś. Pozdrawiam Cię ciepło jak zawsze i usmiech ciepły choć w zimie dla Ciebie Kseno dzielna i kochana.

    OdpowiedzUsuń
  73. Dobrej niedzieli... Chyba zostaje zyc intensywnie i uwaznie jak sie da... kazdego dnia... Jak najwiecej takich dni Ci zycze, Kseno :*

    OdpowiedzUsuń
  74. w modlitwie myślę o Tobie i przytulam mocno do serca ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Madziu, jestem i jestem, jak wielu.....

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja tez naleze do tych co rzadko pisza ale jestem i czytam i mysle o Tobie bardzo cieplo. I jesli trzeba bedzie na jakis nowy gorsecik to natentychmiastowo odzew bedzie - tylko daj znac.

    OdpowiedzUsuń
  78. Madziu kochana wiara czyni cuda...więc ja głęboko wierzę,że będzie lepiej może droga nie jest łatwa,ale za to cel tej drogi wspaniały. Nieustannie nękam moimi modlitwami,jakbym mogła coś dla Ciebie zrobić szeptnij tylko. Spokojnej nocy, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję Wam <3
    Wasze szepty słyszałam w nocy, a to Wasze modlitwy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to my dziękujemy TOBIE że chcesz być z nami,posyłam Ci dużo słoneczka i buziaków ;-)

      Usuń