(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

piątek, 31 października 2014

431. na okoliczność dnia zaduszek





Ona mnie zmusiła do napisania tego posta.
Powiedziała, że skoro mówię A, to trzeba i B powiedzieć.
Będzie mi lżej, gdy zrzucę balast z ramion, a i Wy może coś z tego zapamiętacie.

Miałam koszmarny tydzień.
Pełen szarpaniny, badań, konsultacji, płaczu, smutku i tęsknoty.
Tęsknię za wolnością. Od sraka.
Zdominował moje życie, niczym złodziej, wkradając się w mój organizm bez zaproszenia.
Kradnie mój czas, radość, szczęście, zdrowie, uśmiech z twarzy Moich Swoich.
Patrzą na mnie milczącą, ze zmarszczonym czołem (oznaka myślenia), gadającą do siebie, płaczącą pod prysznicem, tak jakby miał on by zmyć ze mnie chorobę.
Nie mogę przy Nich płakać, gdyż czuję jeszcze większą rozpacz.
Oto otworzyły się moje oczy i zobaczyłam, jak daleka jest teoria od praktyki.
Łatwo powiedzieć: maszeruj albo giń, nie poddawaj się, podniesiesz się.
Jesteś dzielnym wojownikiem.
Nie, nie jestem.
Jestem małą, przerażoną kulką, która chowa się pod Kocem, w nadziei, że nikt mnie tam nie znajdzie.

Srak postępuje.
Chce mi zeżreć wątrobę, bo mu ciągle mało.
Mało mu mojego bólu, którym w zasadzie codziennie daje mi znaki, że jest, pamięta, że kosteczki takie pyszne są. Gdyby nie leki, którymi jestem obstawiona na każdą okoliczność - umarłabym z bólu.
A tego bólu nie da się do niczego przyrównać.

We wtorek jadę na chemię. Mocniejszą, w innym miejscu kopernika, pod opieką innego lekarza.

*

Wołam Młodą do siebie na kanapę. Nie cierpi leżeć w dzień (od małego tak ma), no, ale dobra, dla mnie robi wyjątek. Leżymy przytulone, szepcemy o kobiecych sprawach. Wplatam w tą rozmowę wątek o chemii, o tym, że powoli umieram, że martwię się o Nią.
Ona patrzy na mnie tymi moimi oczami zza okularów i mówi:
Nie przejmuj się mną, ja sobie poradzę, o Tatę trzeba się martwić.
Zatkało mnie.
Mama, Tata bez Ciebie to jak dziecko się zachowuje - odezwała się ta, dorosła.
Czeka nas dużo rozmów jeszcze.
Oby.

*

W mojej głowie trwa intensywna burza mózgu.
Zdałam sobie sprawę, w którą stronę zmierzam.
Przeraża mnie ten prosty kierunek, bez nakazu np. skrętu w prawo. Nie ma.
Do tego przeszkody są na tej drodze.
A najgorsze jest to, że muszę iść po niej sama.
Nikt tego za mnie nie zrobi.
Przeraża mnie myśl o pozostawieniu mojego domu, w który włożyłam tyle serca, w którym stworzyliśmy dobrą Rodzinę.
Kiedyś ten dom żył pełnią życia.
Dzisiaj obumiera, jak ja.
Myśl o tym, że zostawię Moich Ukochanych - jest okrutna i uważam po cichu, że niesprawiedliwa.
Kto będzie wiedział, jak Im "dogodzić", rozśmieszyć, pocieszyć, ukołysać, pogłaskać, pomóc, znam Ich "od podszewki" i wiem, co chcą, zanim to powiedzą na głos.

Dlatego nie pozwalajcie chorym za długo milczeć.
Niech wplotą swój ból w rozmowę.
Pozwólcie na łzy, one oczyszczają.
Potem wszystko widać w jaśniejszych barwach.
Coś o tym wiem.


Ściskam zaduszkowo.

Wasza Ksena <3


213 komentarzy:

  1. Kseno, dużo sił na najbliższe dni. Ja pomodlę się za Ciebie o cud wyzdrowienia...Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ubrałaś w słowa ten zdecydowanie nie-piękny temat... Odwiedzam Twój blog od dłuższego czasu. Nie przywitałam się dotąd. Robię to dziś. Witaj Kseno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magduszko idę się wypłakać razem z Tobą, w tej chwili tyle......♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No to .... popłaczemy razem
    Nie wiem co napisać ..... odwagi Kochana ...odwagi !!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksena
    Takie życie
    Taka prawda
    Dadzą radę
    No dadzą i już
    Wybacz pragmatyzm i realizm

    Przerażona Kulko, ktòrą i ja wszak już za chwilę mogę być
    Kochaj, przytulaj, ale i o sobie myśl
    Żyj do końca
    Kochaj do bòlu
    Odpoczywaj, kiedy trzeba

    Przykro mi, że Rodzinę, ktòrą stworzyłaś tracisz tak młodo...
    Na szczęście masz moc w Najwyższym.
    Niech On Was błogosławi i strzeże.

    Całuję i Najwyższemu powierzam.
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulam z całych sił:***

    OdpowiedzUsuń
  7. płaczę razem z Tobą Kochana...
    potem coś Ci powiem, potem
    :***

    OdpowiedzUsuń
  8. pochylam się cichutko,ocieram łzę,twoją i moją

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu nie wiem, co napisać. brak mi słów....przysiądę obok na kanapie i popłaczę razem z Tobą.
    przytulam:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie łzy same lecą..Serduszko nie jestem w stanie Nic napsać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjdziesz
    ciepłym podmuchem
    wiatru
    zapachem perfum
    dobroci
    niedzielnego ciasta
    Dłoni troskliwych
    dotykiem
    Paciorkami różańca
    żarliwą modlitwą
    Wspomnieniem
    chwil roześmianych
    zadumanych oczu
    pasji życia
    Twoją ulubioną muzyką
    książką
    łzą na policzku
    Nadzieją
    na spotkanie
    Tam
    I wciąż tu Będziesz
    choć czas
    zdmuchnie
    kiedyś
    Twoją świecę...
    ❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogusiu...wyraziłaś w tym wierszu wszystko to o czym chciałam napisać Madzi.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wiersze
      Myśli nieułożone
      nieporadnie kalające
      biel kartki
      Szczere
      do bólu
      Czasami krzyczą
      błagając
      o wymazanie ciszy
      Samotności
      Z głębi duszy wyrwane
      niczym z zeszytu
      Życia

      Usuń
  13. POWIEDZ, JAK ZNAJDUJESZ SŁOWA, ŻEBY OPISAĆ TO WSZYSTKO?

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja płaczę.....Madziu:**********

    OdpowiedzUsuń
  15. Magdo,od dawna "Cię" czytam, ale dziś muszę skrobnąć choć słówko, prrzytulam mocno i będę zawsze z Tobą, choć nie zawsze "tutaj". Nie umiem ładnie pisać, ale chętnie słucham. Danka

    OdpowiedzUsuń
  16. "....Powiedz mu
    Powiedz mu, że słońce i księżyc
    Wschodzi w jego oczach
    Pochwyć go
    I wyszeptaj
    Słowa czułe i słodkie
    Przyciśnij do siebie mocno i poczuj bicie jego serca.
    Podaruj sobie odrobinę miłości....."

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten utwór Magdusiu z dedykacją i tylko w TEJ wersji...pamiętaj,TO czeka każdego z nas :******
    http://www.youtube.com/watch?v=fAOWGPmVe28

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Magdo-Kseno... nie wiem, co powiedziec... jak pomoc...
    Wiem, ze 'jestesmy tylko goscmi na tej Ziemi', ale wiem tez, ze kochamy TUTAJ byc... Sciskam Cie mocno i mysle o Tobie:***
    PS. Twoja corka jest b. madra...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyszłam posiedzieć z Tobą Madziu :*
    popatrzmy razem na niebo w parku gwiezdnego nieba w Lutowiskach
    http://www.lutowiska.pl/pliki/lutowiska/astro_baner/sky_park.png

    http://www.gwiezdnebieszczady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem co powiedzieć,napisać. Chyba tylko tyle że będę się modlić za Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. cholernie niesprawiedliwe to wszystko, serce ściska mi z żalu. Nie jestem w stanie pojąc bólu i strachu, jaki przepełnia twoje kulkowe serducho. Nie jestem też w stanie ukoić tych uczuć, dlatego trzymam za łapkę, siedzę obok pod kocykiem i cichutko trwam przy Tobie, jak długo zechcesz i pozwolisz. Mogę przytulić i otrzeć łzy mając nadzieję, że przyniesie Ci to choć odrobinę ulgi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo mądrą córeczkę...myślami jestem z Tobą...łzy same cisną się do oczu...spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka Matka taka Córka .Wykonałaś kawał dobrej roboty ...Możecie być z siebie dumne ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień dobry Madziu :*
    Zostawiam gorącą kawę i uśmiech :)
    Witam Dziewczyny :)
    Spokojnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Madziu ciężko mi to wszystko poukładać,ciężko pisać...otulam Cię cieplem swoich myśli,trzymając za łapkę po prostu jestem...
    :***********

    OdpowiedzUsuń
  26. Wojownicza też ma prawo do smutku, łez, słabości, strachu...
    Magdziulku -pięknie to opisałaś, weszło we mnie głęboko - pochlam głowę z szacunkiem, przytulam w milczeniu, bo nic mądrego nie powiem♥

    a jednak - jaką jesteś wspaniałą mamą widać po Twoim dziecku:***

    OdpowiedzUsuń
  27. Magduś - przez ostatnie dużo o Tobie myślałam. Zastanawiałam się, jak sobie radzisz ze świadomością i ... mam odpowiedź. I to taką, która sprawia, że płaczę przy komputerze. Jestem z Tobą zawsze, bez względu, gdziekolwiek jesteś/ będziesz. Zostawiam do poczytania (i zadumy) fragment mojej ukochanej piosenki:
    (…) A gdy przyjdzie mój czas
    Gdy pokryje mnie rdza
    Musisz wierzyć, że znów
    Pobiegniemy nad staw

    Czekaj na jakiś znak
    Bądź cierpliwa jak papier
    Ja wybłagam wśród chmur
    Bym tu czasem mógł wpaść

    Wszystko ma swój czas
    I przychodzi kres na kres
    Gdybym kiedyś odszedł stąd
    Nie obrażaj się na śmierć …

    Ściskam bardzo, bardzo, bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciężko dziś otworzyć oczy :/

    Dziś wszyscy w domu więc,dobrego dnia Wam zyczę wśród Swoich.
    :****

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie płaczcie. Wystarczy, że ja to robię.
    Przy każdym grobie, który dziś odwiedzicie, zmówcie krótką, swoją modlitwę za mnie. Zniczy nie wymagam ;)
    Kiedyś, kiedy w poprzednim życiu byłam młoda i szczęśliwa, chodziłam z przyjaciółką do zapomnianych grobów, pomników mchem pokrytych, żeby zapalić znicz. Ku pamięci. Myślę, że to ONI teraz zsyłają mi każdy dzień przeżyty z Moimi, oczywiście tyle, ile się da.

    Ściskam Was <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenuś, czasem trzeba razem pomilczeć, czasem trzeba też razem zapłakać i wzajemnie łzy sobie otrzeć. To pomaga.
      Moje westchnienia masz każdego dnia. Dziś też :***
      Bądź jak najdłużej...obejmuję i przytulam cieplutko, posyłam uśmiech i dobrą energię

      Usuń
    2. Madziu, wiesz o tym nie idzie inaczej, łzy same płyną...

      My też odwiedzałysmy zapomniane groby,jak się miało naśćie lat to ten dzień był jakiś "magiczny" z wiekiem troche się zmienia :P

      Madziu dobrego dnia dla Was :*****

      Usuń
    3. Madziu ❤
      Jestem z Tobą
      ...myślą, modlitwą, sercem
      któremu wydaje się że rozumie...❤❤❤

      Usuń
    4. Madziu,kocyk poprawiam,ciepło do serca cię utulam:*

      Usuń
    5. Madziu,bez Twojej prośby chyba większość z nas w codziennej modlitwie uwzględnia Twoją Niezwykłą Osobę...ale jak najbardziej przy zapalonej świeczce i zadumie dzisiaj,jutro..także będziesz towarzyszyć w mojej modlitwie.
      Madziu nigdy nie będziesz sama,to już wiesz...
      Tulę...

      Usuń
    6. Nie broń nam łez. Mi ich nie broń, jeśli nie mam Cię okłamywać, że nie płaczę. Jak myślę o Tobie, to nie tylko płaczę. Uśmiecham się też, bo cieszę się, że dane mi było wymienić z Tobą tych kilka maili.

      Usuń
  30. Madziu, pochylam się z szacunkiem nad tym wpisem. Obiecuję modlitwę i po swojemu jestem.

    OdpowiedzUsuń
  31. W ten dzień
    jesienny
    listopadowy
    Spójrz
    drzewa
    tracą liście
    Całkiem podobnie
    jak ty
    towarzyszy podróży
    Słyszysz?
    Pod nogami
    szeleszczą
    zamglone i kruche
    wspomnienia
    O Nich
    Zapal znicz
    światełko Pamięci
    Jego płomień
    oświetli
    twoją drogę...

    ❤❤❤❤❤❤❤
    W ten dzień pełny zadumy i refleksji życzę nam Wszystkim
    byśmy potrafili w każdej chwili odnaleźć sens i radość życia...
    Serdecznie pozdrawiam, dobrze że Jesteśmy ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Kseno, zycze Ci jeszcze wiele dobrych dni... Sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  33. Siedzę i ryczę. Nie potrafię inaczej.

    Co mam powiedzieć? Czy coś w ogóle sensownego da się napisać po przeczytaniu takiej notki?

    ;*

    Modlę się o cud.

    OdpowiedzUsuń
  34. Magda, Ty wiesz... Jestem, cały czas, nieprzerwanie. Nie płacze lecz odwage wysylam abys prowadzić mogła najwazniejsze a jednocześnie najtrudniejsze rozmowy. Przerażona Ciebie wspieram zrozumieniem...

    OdpowiedzUsuń
  35. https://www.youtube.com/watch?v=pZZQr45IGv8

    ... E. Górniak...ostatnio znalazłam... niby banalne, a jednak chwyta za serce...

    OdpowiedzUsuń
  36. Magda, często jesteś w moich myślach. Dzisiaj szczególnie.
    Smutno mi bardzo:-(
    Przytulam w myślach Twoją Córkę i Ciebie.
    Wierzę, że mimo wszystko dużo rozmów przed Wami,

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem. Nic nie mówię bo słowa mi się skończyły. Jestem z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mowię , bo nie mogę. Nie myślę bo za dużo a czuje za dużo

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi przykro. Łez nie kryję bo i nie o udawaniem nam tu przecież chodzi :) Wierząca nie jestem więc modlitw nie będę obiecywała, ale myślę o Tobie bardzo ciepło. Mam nadzieję, że wszystkie dni które Ci pisane przeżyjesz najlepiej jak się da - z dużą ilością miłości i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak naprawde nie cierpie cytatow Ale dzis nie potrafie nic od siebie napisac .
    "Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrac własną."
    Jarosław Grzędowicz (z książki Pan Lodowego Ogrodu - tom III)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzień dobry Madziu :***
    Trzymam za łapkę i cichutko posiedzę z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Magduszko,dużo siły,jak najwięcej...jestem Kochana i będę..
    :****

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzień dobry :)))

    Słoneczko piękne, idziemy z czteropakiem do parku pobuszować po liściach,nałapać dobrej energii :p

    A Tobie Magduszko przesyłam złote promyki słońca i dużo siły, buziaki oczywiście dla całej Rodzinki :***
    Lovciam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzień dobry Madziu i Dziewczynki
    przesyłam moc buziaków i ciepła
    cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak, to jest bardzo niesprawiedliwe.
    Tak jak wiele innych aspektów w życiu. Nie wierzę w żadną sprawiedliwość, ani dziejową, ani społeczną, ani jakąkolwiek inną. Po prostu ona nie istnieje.
    Myślę o Tobie, nie tylko w tych dniach.
    Dlatego, że jesteś dobra i mądra.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzień dobry. A my Aneczko już park zbuszowalismy. Sowe dziś poznaliśmy.
    Magda, Ja o sprawiedliwości niewiele wiem, chyba tak jak i Ty i Twoi Swoi. Każdym wpisem zmuszasz do myślenia, zatrzymania się i powiem Ci, ze to jest cholera trudne. Trudne dla każdego a dla Ciebie prawie nie do uniesienia... Dlatego żadna kulka dla mnie nie będziesz. Wojownicza- a i owszem! Nawet schowana pod kocem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sowa to bardzo fajnie u nas w parku są wiewiórki i jeże :)
      A może muszę się dobrze rozejrzeć;)

      Usuń
  49. Przyszłam poprawić koc i może herbatki zrobię
    A nade wszystko posiedzieć z Tobą przyszłam i przytulić Cię mocno!
    Gromadzimy MOCe na wtorek, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, myślę, że nawet nie zdajesz sobie sprawy jaką moc mają Twoje słowa, ile uczą... Dla mnie jesteś Kimś bardzo ważnym, bardzo.
    Myślę o Tobie często, bardzo często. I modlę się.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest Pani niezwykle mądrą i odważną kobietą. Trzeba mieć odwagę, by walczyć? Czasem tak, czasem nie.Czasami walczymy ze strachem. Jednak, żeby przyznać się że jest się "kulką" trzeba mieć mnóstwo odwagi i mądrości. Przesyłam wyrazy szacunku dla Pani i Wspaniałej, niezwykle mądrej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  52. Magdo ściskam Cię mocno! Bardzo, bardzo mocno! I nie przestaję wierzyć, że jednak niejeden zakręt przed Tobą…

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem Madziu, jak zawsze, koty mruczą, my głaszczemy i koc poprawiamy z dziewczynami, ty odpoczywaj i zbieraj siły <3

    OdpowiedzUsuń
  54. dobranoc Madziulko i Dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  55. Rozpisałam się, potem wykasowałam, potem znowu i tak kilka razy. Chce Ci tylko powiedzieć Kseno że tulę Cię mocno i staram się rozumieć a mam ku temu przesłanki osobiste. Uśmiech ciepły przesyłam dla Ciebie kochana Magduś i choć sama czuje się taka bezradna kulką to wiem, że warto walczyć o każdy kęsek chwili, ech, byle bez bólu kochanie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Spokojnej Madziu,Ty śpij,a ja tu jeszcze trochę posiedzę:***
    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Najtrudniej jest mi wyobrazić sobie,że któregoś dnia mnie nie będzie. Najbardziej boję się o moich Bliskich, bo wiem jak bardzo Oni się boją. Tyle miałam planów i marzeń a ten pier..... pasożyt w moim ciele zabrał mi wszystko

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzień dobry Madziu :***
    Wysyłam dla Ciebie MOC i ciepłe tulania.
    Zostawiam kawkę :)
    Witajcie Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Magduszko,otulam Cię kołderką ciepłych myśli,jestem tuż obok,a ze mną cała drużyna wspaniałych Dziewczyn,które tak jak i ja wspierają i będą wspierać CAŁY CZAS.
    :********
    Olgusia,kawka pyszna,pojawię się tu niebawem po drugą i poszperam za nutką dla Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzień dobry :)))

    Słoneczko świeci trochę jeszcze nieśmiało, wysyłam promyczki do Ciebie, buziole Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Czytam Cię bo moja córka Cię czytała.Nie umiem się modlić od kiedy Ola odeszła.Wcześniej też nie potrafiłam"klepać formułek".Ściskam Cię mocno,Ada.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzień dobry Ksenunio Kuleczka Ty nasza :-)
    Dzien dobry Dziewczynki. Coraz nas tu więcej, a jak miło przy tym

    OdpowiedzUsuń
  63. Witajcie wszystkie

    Zaduszki ze tak powiem " zaliczone" , po raz kolejny stwierdzam ze to "swięto" ma jednak dużo hm uroku , łaziłam po cmentarzach do późnego wieczora , odwiedzając groby znane i te nieznane
    Dużo swiatełek do nieba wypuściłam , całe to morze swiatełek po zmroku daje naprawdę do myslenia

    Wpadłam na bardzo madry artykuł , w zasadzie kwintesencja naszych tu rozważań...ale to dobrze że jest świadomośc w ludziach kształtuje się...

    http://lekarski.blog.polityka.pl/2014/11/01/ja-umieram-a-co-u-ciebie/

    Cały czas myślami jestem z Magda i wami tu wszystkimi
    Ot po prostu ... jestem

    :-*

    OdpowiedzUsuń
  64. napijesz się z nami kawy.....pomilczymy razem

    OdpowiedzUsuń
  65. ;( Madziu, Kseno, Ksenisławo..... nieprzerwanie modlę się o cud....ślę moce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. kawa tak tak pije od rana , z Wami ...

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja tez dolaczam z kawa i z myslami o Tobie, Madziu... Nie wiecej nie moge jak BYC blisko myslami. Sciskam mocno i jestem. Buziaki:*
    Oby ten dzien byl dobry dla Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  68. dosiadam się z kawką :)
    Madziu, wysyłam słoneczne promyki,
    u mnie spory wiatr, niech z tym wiatrem MOC gna do Ciebie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo bardzo ciepło tulę Ciebie, życzę jak najwięcej rozmów i bycia razem, po prostu... Nie potrafię nawet sobie wyobrazić Twojego bólu. Ani znaleźć słów pocieszenia. Posyłam jedynie dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  70. Wojowniczko Madziu,
    Jestes cholernie madra, wspaniala kobieta, kazdy z nas ma prawo do strachu, nie mozna cale zycie udawac "twardziela" czasem trzeba byc kulka pod kocem.
    Nauczylas mnie jak rozmawiac o trudnych tematach, bylam jak strus z glowa w piachu.
    Z kazdym postem dodajesz mi sil do walki ( a powinno byc odwrotnie).
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  71. Madziu,jestem,myślę,pamiętam
    Kochana,oby jak najwięcej dni bez bólu,z Twoimi Swoimi-rozmów o życiu i po prostu bycia z Nimi
    ściskam cieplutko,moce ślę i modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  72. Eh... Tak strasznie przykro, że tak się sprawy toczą... Ks. Kaczkowski powtarza, że jest otwarty na cud- i ja na ten cud- dla ks. Jana i dla Ciebie Madziu- ciągle czekam... Mimo, że z kościołem i wiarą mi zupełnie nie po drodze.
    Pamiętam jak Chustka pisała o Giancarlowej pidżamce na kaloryferze...

    OdpowiedzUsuń
  73. Magduszko,obiecałam i jestem.Częstując sie kawką zostawiam nutki..tulę Cię Kochana...
    http://www.youtube.com/watch?v=4qQ8qNrP3IY
    http://www.youtube.com/watch?v=RyN883iveh0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gilmour...mogę słuchać bez końca :)

      Madziu, na jutro się szykuję, MOCe gromadzę i wysyłam, wysyłam...

      Naczytałam się w tych dniach wywiadów z ks. Janem i tak jak Radca na budowie czekam na cud. Dziś słuchałam też rozmowy z onkologiem, doktorem Luboińskim, po raz kolejny powtórzył, że zarówno on, jak i jego koledzy onkolodzy mają w swojej praktyce przypadki, jak to powiedział, "mistyczne", niewytłumaczalne wyzdrowienia, trudną do wyjaśnienia poprawę zdrowia. Opowiadał o przypadku, gdy umawiał się z pacjentem na badanie kontrolne za miesiąc, nie wierząc, że pacjent przyjdzie, a pacjent przyszedł za miesiąc, za dwa, za pół roku i to w dobrej formie. Medycyna tego nie umie objaśnić. Wola pacjenta potrafi zdziałać cuda!
      Przytulam Cię Madziu sercem :***

      Usuń
    2. Olguś wierzymy i dlatego tu jesteśmy i będziemy zawsze....:*

      Usuń
    3. Olga- o to, to! Jak to mawiają- jak pacjent się uprze wyzdrowieć, to medycyna jest bezsilna... Nawet jak to zmierza w "tym" kierunku to może się chociaż zatrzyma na dłużej.... Najlepiej na baaardzo długo... A w tym czasie jakiś nowy lek, nowa metoda... MOCe w każdym razie prześlę- na wypadek gdyby jeszcze dziś cud się nie zdarzył!

      Usuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. A ja tak dla odmiany troszkę pozytywniej , ale kontemplacyjno-nostalgicznie :

    I'll rise from all my sorrow,
    Let the sun shine on my face


    All alone in comfort,
    It's my solitude I will embrace


    I will rise from the sorrow

    https://www.youtube.com/watch?v=W1P0h7B2XKk

    Tego Ci życze MAdziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. prawdziwa więź między matką i córką to jedna z najpiękniejszych rzeczy w życiu, Ty to wiesz. i wiesz jak mało kto, że nie każdemu dziecku jest dana. Ala ma wspaniałą Mamę, która tę więź stworzyła i każdego dnia ją wzmacnia. Wasze rozmowy to diamenty skrzące się na mapie pamięci. niech ich będzie jak najwięcej.
    a my, którym wszystko przychodzi dużo łatwiej niż Tobie teraz, nie zaniedbujmy naszych więzi. bierzmy przykład.
    zbieram wszystkie MOCE i ślę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Madziulek, Ty wiesz.....serce na dłoni :***

    OdpowiedzUsuń
  78. Madziu, z nadzieją, że już jaśniejsze barwy pojawiły się na Twoim niebie życzę Ci Kochana spokojnej nocy. Zbieraj siły na jutro. Będziemy tam z Tobą na tym nowym piętrze, wszystkie się tam zmieścimy!!!
    I wagony MOCy ślę,
    pełne po brzegi cysterny
    i wiaderka też :))
    :***

    OdpowiedzUsuń
  79. Jutro od świtu będę maszerować z Tobą Magdo i choć w myślach to bardzo blisko.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja już pomyję kubki, aby Olga miała w czym kawę od rana serwować :) Jutro choć zabiegana będę myślami z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  81. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzień dobry Madziu :)
    Jestem gotowa żeby wyruszać z Tobą na to inne piętro i poznać nowego lekarza i pilnować wszystkiego, być tam z Tobą i za łapkę trzymać :*
    Jeszcze dosyłam MOC!!!!! Damy radę Kochana
    Dużo nas tu, to damy radę :)
    :***
    Kawkę już robię, a Joannie za pomoc dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  83. :):):) jestem gdzieś obok, moce posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Madziu,popatrz jaką masz Brygadę Gorących Serc,jaki tłok wirtualny..Moce juz wysłane w ilościach mega.Będziemy na zmianę trzymać za łapkę i uważnie przyglądać się nowemu lekarzowi..
    Tulę Cię i jestem :*****
    Olguś przygotuj tej kawy więcej,bo popatrz co się dzieje,zawsze mogę pomoc:)
    Pozdrawiam wszystkie wspierające Madzię Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocku, tu kawy nigdy nie zabraknie, obiecuję :)
      I MOCy też nigdy nie zabraknie!!!
      Madziu :***
      a całą Brygadę Gorących Serc pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  85. Madziu, patrzymy wszystkie lekarzowi na ręce, a ja będę obok Ciebie calutki czas.
    I tak jak mówiłam mam przez to labę w pracy :p
    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzymy An3czko, patrzymy uważnie!

      Usuń
    2. jestem tam z Wami An3czko i Olgo!
      ♥♥♥♥

      Usuń
  86. Ja kurczę nawet kawy nie wzięłam tak jestem zapatrzona co oni tam z Madzią robią. Jest nas na tym korytarzu kupa :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. ja nie patrze bo się jeszcze lekarz wystraszy, ale jak spier... coś to czekam na niego za rogiem :-*

    dzięki ka kawe

    zajmuje pozycje :-*

    OdpowiedzUsuń
  88. Madziu, posyłam moc i ciepłe promienie słońca...

    Jesienne dziękczynienie

    Jak nie wielbić Cię Panie
    za roziskrzone
    jesienne
    promienie słońca
    malujące czerwienią i złotem
    długie
    wiotkie
    gałązki dzikiego wina
    rozwiewane
    łagodnym wiatrem
    niczym anielskie włosy
    Za roztańczone tyloma barwami
    połyskliwie drżące
    drzewa
    śpiewające
    pieśń szeleszczącą
    na pożegnanie
    spadających
    liści
    Jak nie dziękować
    za orzechy leszczyny
    cierpliwie gromadzone
    w dziupli rudej Baśki
    pogubione
    w roztargnieniu
    po drodze
    Za nadzieję spadającą
    w ziemię
    ziarnem
    Dzisiaj obumarłym
    po zimowej śmierci
    Wiosną
    budzącym się do Życia...


    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem po chemii.
    Wracam do domu.
    Dziękuje za obecność, stos maili i smsy.
    Jesteście najlepsi.
    Ścisk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** Przeciąg Ci robiłam biegając od okna do okna. Trzymaj się:***

      Usuń
    2. Buziole Magduszko ♥♥♥♥

      Usuń
    3. To super Słonko,teraz tylko do domku i pomalutku nabierać sił.Ściskam i :*****

      Usuń
    4. Super!!!!
      Nabieraj sił Kochana, a my będziemy dosyłać moc i dobrą energię :)
      Bezustannie!!!!!
      Tule ciepło, najcieplej Kochana :*****

      Usuń
    5. Super :) Teraz sobie odpoczywaj. Buziaczki

      Usuń
    6. to ide dołożyć swój do stosu :**

      Usuń
  90. Ołłłł jesssssss :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  91. Madziu,słowa zbędne .Jestem i wspieram... trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  92. A ja dziękuję Dziewczynom za kawę, była dzisiaj bardzo potrzebna:)
    Dobrej i spokojnej nocy Kseno.

    OdpowiedzUsuń
  93. dopiero teraz się do komputera dopchnęłam, cały dzień palce obgryzam, zastanawiając się, jak w razie czego wyczaić gdzie byłaś, żeby tam z rozpierduchą polecieć, jakby coś nie apropos, nic że daleko
    a tu dobre wieści
    dobrej nocy, odpoczywaj, spokojnych snów
    <3

    OdpowiedzUsuń
  94. Śpij dobrze Kochana ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. an3czko, Ty się kładziesz, czy wstajesz?
      :*

      Usuń
    2. Olguś wstaję, tak potrzęsło, że oczy mnie się całkiem otworzyły :p

      Usuń
  95. Magdusiu,oby te dni po,nie były b.przykre dla Ciebie,jedno jest niezmienne BGS (Brygada Gorących Serc)będzie czuwać na zmianę przy Tobie trzymając za łapkę,poprawiając podusię,kołderkę itp...
    Moc sily nadal jest dosyłana,tulę Skarbie :*******

    An3czko Ty o 4 na posterunku,już po przebudzeniu czy przed ?
    Olgusia,kawka jak zwykle wyśmienita,zachęcam wszystkie członkinie BGS do poczęstunku:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dzień dobry Wojownicza :)
    Witam Dziewczynki z BGS i na kawkę zapraszam, Owocek pochwalił to i przez grzeczność nie zaprzeczam, że wyśmienita ;)))
    Madziu, jestem, wspieram z całych sił, pewnie dziś nie będzie lekko..
    Za łapkę trzymam i kocyk poprawię, przysiądę cichutko na kanapie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olguś zastanawiam się czy BGS.nie brzmi jak PSS SPOŁEM,albo BEE GEES :)

      Usuń
    2. A dla mnie brzmi jak Bełachatów Gospel Singers który znam :) , skojarzenie dobre hehe

      Usuń
    3. ja zanim obczaiłam o co chodzi z tym BGS, to się sama z siebie uśmiała
      milego dnia :-)

      Usuń
    4. PSS nie takie złe, spółdzielnia, czyli w kupie, a w kupie siła!!!! ;)
      byle nie PMS ;)))
      Gospel Singers też pasuje :)))
      BEE GEES też od biedy może być, każdy zespół dobry :))))
      Były też chyba Brygady Tygrysa, jakiś kryminał, tak mi się zdaje

      Usuń
    5. Podoba sie mnie ta Brygada:)))
      Madziu przytulam :***

      Usuń
    6. Mnie to z brygadą kojarzy się Brygada Kryzys :)))

      Usuń
  97. Dzień dobry :)

    Magduszko za łapkę trzymam jakby co ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  98. wpadłam,jesiennych liści ci zostawiam,kubek z pachnącą herbatką,tulam mocno i lecę:***

    OdpowiedzUsuń
  99. zaglądam zobaczyć, co u Ciebie słychać Madziu Kochana
    kocyk poprawiam, zrobię nową herbatkę, posiedzę z Tobą cichutko
    :***

    OdpowiedzUsuń
  100. Olga, gdzie słuchałaś doktora Luboińskiego? Napisz, proszę. Może uda mi się znaleźć w necie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tvp info
      to była rozmowa w kontekście decyzji Brittany Maynard
      był gościem w serwisie informacyjnym

      Usuń
    2. a jakiś czas temu był w programie Dziś wieczorem, nie wiem, czy tę rozmowę widziałaś
      http://www.tvp.info/17155540/minister-zdrowia-musi-otrzezwiec-i-zajac-sie-naprawde-onkologia

      Usuń

    3. To w temacie tez może jakiś czas temu pan Lis (który mnie denerwuje i rzado oglądam ) zaprosił do programu Krysie Kofte, profesora Szczylika i profesora Ząbka .
      Ogólnie było o leczeniu nowotoworów w PL , podejściu lekarzy w kontakcie z pacjentem i jego rodziną i samym zjawisku choroby na tzw"prowincji.

      Usuń
  101. Kawka jak zawsze była świetna i służy tym komu powinna.
    Magdo życzę Ci dobrej nocy, naprawdę dobrej i mocno śpiącej czyli takiego snu który daje ukojenie, siły i poranny uśmiech. Oby tak było.

    OdpowiedzUsuń
  102. Dobrej, spokojnej nocy Madziu :***

    OdpowiedzUsuń
  103. mam nadzieję, że śpisz spokojnie, Magduś :*
    ja tu chwilę jeszcze posiedzę, popilnuję, moce pozbieram, żebyś jutro miała świeżą dostawę z rana.
    dobrej nocy, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Śpij Kochana i śnij kolorowo :********

    OdpowiedzUsuń
  105. Dzień dobry Madziu :)
    widzę, że BGS na posterunku już od świtu :)
    Kawkę zostawiam, życząc spokojnego dnia
    tulę ciepło i :***

    OdpowiedzUsuń
  106. Jakże potrzebne zdania...Pozwólmy chorym mówić...
    Madziu nie będę nic więcej dziś tu pisać...dziś Cię po prostu przytulę. Mogę???

    OdpowiedzUsuń
  107. To miło.ze BGS powiększył i powiększa swoje grono,Gorących Serc dla Naszej Magduszki,nigdy za wiele.
    Madziu,czego.mam Ci życzyć,sama wiesz..żebyś jak najszybciej wróciła do równowagi,jestem jedną z wielu,która jest z Tobą,która przytuli,posiedzi..obetrze łzy w razie konieczności..:*********
    Olgusia,kawka coraz pyszniejsza:)
    Dla Brygady łączę pozdrowienia :**

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany....ile ten chlopiec miał lat ??? koszmar...

      Usuń
    2. :(
      Owocku...tragedia...smutek...bezsens.
      Można by powiedzieć tylko tyle.
      Coraz bardziej brakuje komunikacji w tym dzisiejszym
      świecie, relacje są powierzchowne, brakuje zrozumienia
      i empatii. Ciągła rywalizacja od najmłodszych lat, presja że liczą się tylko ci co odnoszą sukces- zaciera
      świadomość tego co w życiu ważne. Brak wiary, moralnego kręgosłupa, towarzyski ostracyzm wobec tych którzy nie potrafią się dostosować do szaleństwa dzisiejszego świata to jedne z przyczyn takich tragedii. Wystarczyłoby żyć bardziej według zasad Dekalogu. Nazywać zło po imieniu, upominać ale nie potępiać. Dawać pocieszenie tym co go potrzebują...nawet naszym wrogom("módlcie się za nieprzyjaciół") Żyć według przykazania Miłości. I nie ma tu znaczenia wyznawana religia czy jej brak. Każdy człowiek ma ten wewnętrzny dekalog, to przykazanie miłości wyryte w sercu. Tylko jakież to trudne! Ale czy nie warto?
      Kochajmy się. Okazujmy sobie serce i zrozumienie. Nie potępiajmy i nie odrzucajmy innych. Dbajmy o swoje interesy po ludzku. I uczmy tego naszych dzieci. Żyjmy po prostu piękne, jakby każdy dzień miał być ostatnim. Warto.
      ❤❤❤ Madziu, Owocku, Dziewczyny ciepłe serdeczne myśli ślę i pozdrowienia...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  109. Dzień dobry:)))

    Magduszko ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  110. Magdo, dziewczyny - kłaniam się nisko

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopiero przeczytałam wpis Głodnego Owocu i choć to blog Magdy to też sobie pozwolę - w razie czego istnieje chyba możliwość usunięcia mojego wpisu przez nią?
    Wszystko co piszecie jest prawdą, ale ja mam syna z Zespołem Aspergera i wierzcie mi nie jest łatwo - rozmawiać, nawiązywać więź, żyć po prostu z dzieckiem, któremu nie wiadomo co w głowie siedzi. Mój syn chodzi na terapie, rozmawiamy z nim dużo, spędzamy razem mnóstwo czasu ale czy efekt jest? Nie wiem - to jest trudne. Dlatego daleka jestem od oceniania rodziców, a jednocześnie apeluję nie o dobroć tylko o uświadomienie sobie, że to ludzie tworzą świat trudnym do życia, to się nie dzieje bez przyczyny.

    OdpowiedzUsuń
  112. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  113. Dziewczyny,bardzo proszę o nie poruszanie tego tematu,zrobilam wielka gafę,za którą przepraszam...Bylam w szoku,choć to zadne wytłumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  114. Madziu, przyszłam posiedzieć przy Tobie, kocyk poprawiam, herbatę zrobię, za łapkę potrzymam :*

    OdpowiedzUsuń
  115. Brygada GS melduje się na miejscu. Faktycznie brzmi jak Bee Gees :-) Ale nie śpiewajmy może, Magda chociaż TROCHĘ odpoczywać musi ;-)
    Magduszko :-*

    OdpowiedzUsuń
  116. Ewciu na wieczór to tylko kołysanki dla Madzi i zaklinanie rzeczywistości,aby to paskudne samopoczucie po chemii jak najszybciej minęło.
    Tulę Magduszko i jestem :*

    OdpowiedzUsuń
  117. Chciałabym żebyś noc miałam spokojną ♥♥♥♥

    :******

    OdpowiedzUsuń
  118. Poprawiam koldre, zaswiecam gwiazdy, trzymam za lapke... MOC. Spij dobrze, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  119. melduję się na nocnej zmianie.
    Moce wysyłam.
    niech sen da Ci, Magdusiu, pokrzepienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  120. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  121. Dzień dobry Madziu :)
    Jestem i wspieram i MOC wysyłam :*
    Witajcie Wartowniczki z BGS!
    Kawę już robię, herbatka też może być :)
    Spokojnego dnia dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  122. Dzień dobry :)))

    Słoneczko i uśmiech wysyłam Kochana :***
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  123. Witaj Magdo:jestem jak zawsze i wysyłam moc.
    Całusy i tulenie: głask głask

    OdpowiedzUsuń
  124. dzien dobry Dziewczynki
    Cos ostatnio przesladuje mnie notorycznie znikanie postow :-(
    My dzisiaj na chemię do Mamci, więc poproszę o kilka dobrych myśli
    buziaki

    OdpowiedzUsuń