(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

środa, 31 stycznia 2018

Tak Chciałbym Tam Być...♥♥♥


 No i znowu nie dostałem Zaproszenia :)








To tak na imprę Twoją :)
Wiem, że lubisz i pośpiewasz ♥




MM





109 komentarzy:

  1. Też bym chciała... Madzik 💟❤️💝

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem, Madziu, pamiętam. wczoraj też byłam, wpisałam się pod poprzednim postem.
    💔

    OdpowiedzUsuń
  3. odwiedzam Madzie, chociaż nigdy nie zamieniłyśmy ani słowa. Kibicowałam jej z boku, tak samo jak Chustce.
    Nie da się zapomnieć tych wielkich osobowości...
    Dziewczyny mają babską, nieustającą imprezę...

    OdpowiedzUsuń
  4. 🥀🥀🥀kochana Nasza❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas mija, a ja pamiętam nasze rozmowy, maile i smsy. Brakuje mi, Magduś, Twojego spojrzenia na świat, bezpośredniości i wrażliwości. Opiekuj się tam, z góry, nami wszystkimi, zawsze mi łatwiej, gdy myślę o Tobie w trudnych chwilach, bo wiem, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziula buziaki w dniu Naszego Święta..tęsknimy 💙

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś w Naszych sercach 💙

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu kolejny rok bez Ciebie , aż trudno uwierzyć jak ten czas szybko leci ale pamięć pozostaje ta sama...
    W Serduchu i w Myślach...❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, nie mogłam do Ciebie wpaść 14-go, trochę bardziej byłam popsuta. nie rozróżniam ile to już lat minęło. pamiętam jak wczoraj ścisk serca, kiedy odebrałam wiadomość od MM, że odeszłaś. on nie mija.. 💔

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam dzisiaj o Tobie Piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże dla Ciebie Madziula⚘⚘⚘

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, myślę często...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle Cię wspominam kochana..są dni kiedy nadal serce pęka.Łzy lecą i myśli się .Wspomnienia wracają ech...czemu...😓..
    PRZYTULAM🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
  14. W głowie i w sercu.....❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA ⚘⚘⚘🤗🤗🤗💔💔💔

    OdpowiedzUsuń
  16. Światełko dla Ciebie Kochana... ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdo, dzisiaj zapalam dla Ciebie światełko pamięci 💜.

    OdpowiedzUsuń
  18. 😍🖤🖤🖤💕💕💕😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana święta kolejne ale pamięć o Tobie Aniołku trwa i trwać będzie..całujemy Cię Kasia i Przemcio 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  20. 💖💖💖💖 światełko dla Ciebie Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś też jestem. Przysiądę, wypiję kawkę, popiję winem, posłucham muzy.
    Pomilczymy razem ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Magduś, cztery lata temu były Twoje ostatnie ziemskie urodziny. Miałaś wtedy 33 lata. Tak mało..
    💔

    OdpowiedzUsuń
  23. 💔💔💔💔❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. To już cztery lata bez Ciebie..
    Bolesna pustka, którą nam zostawiłaś, nie zniknęła.
    Zamiast opowiadać o swoich uczuciach, przypomnę wiersz, który napisała po Twoim odejściu Bogusia. Bogusia, która jest od dwóch lat po Twojej stronie tęczy.

    "Kseny pamięci [*]"

    Wojownicza z wyboru
    amazonka z przymusu
    Magda-Ksena
    zwyczajna niezwykła dziewczyna
    z marzeniami jak twoje
    rozdawała garściami
    swoje czułe serce
    i przeżycia do poczytania
    z nierównej walki o najważniejsze
    odeszła zbyt szybko
    w marcową sobotę
    pustkę
    po sobie zostawiając
    i życia niezapisane karty
    będzie nadal żyła w sercach bliskich
    w naszej pamięci
    swoim blogu
    w wirtualnym świecie
    pomyśl o Niej z uśmiechem
    podaruj modlitwę
    tym co zostali wyślij wagon mocy
    niech z nieba na nich patrząc
    cieszy nimi oczy
    raduje swą duszę
    i niech znowu jak marzyła
    czesze
    swoje piękne czarne długie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  25. 🖤🖤🖤⚘⚘⚘wciąż pamiętamy Madziula..wspominany jesteś W Naszych Sercach 🌹

    OdpowiedzUsuń
  26. 💛🏖🌝Magdzik u Nas upał...

    OdpowiedzUsuń
  27. Madziula 🎄⛄♥️buziak

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze o tej porze przypomina mi się jak Kupowałam dla Ciebie kartkę urodzinową..dziś też idę kupić.. i tez dla koleżanki co zaczyna walkę. Wiem że będziesz ją wspierać tam gdzie jesteś. A wiesz ze niedługo wiosna? Może jakieś porządki zrobimy? Myślę, jaką tu muzę zapodać.. moze ciut romantycznie? https://www.youtube.com/watch?v=_kjXi_QnOOQ

    OdpowiedzUsuń
  29. Magda! Światełko do nieba dla Ciebie! Nigdy nie zapomnę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem. Pamiętam. Tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Magdo, dziś Twoje piąte, nieziemskie urodziny 💔

    OdpowiedzUsuń
  32. Madziula pamiętamy ♥️♥️♥️💐💐💐Buziole

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego, Magduś. Wprawdzie północ już minęła, ale własnie noc to ta pora, kiedy rozmawiałyśmy. A więc wracam w tę noc Twoich urodzin do naszych rozmów, nieregularnych, poszarpanych, a jednak najszczerszych. Jesteś na górze już 5 lat. Czuwasz nad swoimi bliskimi, mam też nadzieję, że spoglądasz również na moją rodzinę. Jesteś zapewne spokojna, życie już nie boli. Baw się dobrze, Kochana. Do zobaczenia...

    OdpowiedzUsuń
  34. Następny rok minął...ehhh Madzik ♥️💔♥️💔

    OdpowiedzUsuń
  35. KOCHANA ❤🌹❤🌹...modlimy się za Ciebie..ech smutek bo chyba nie trzeba nic wyjaśniać ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Spokojnych Świąt 🐣🐥🐤..
    Światełko pamięci dla Ciebie kochana 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  37. 🍂♥️🍂♥️🍂♥️🍂♥️..
    Tęsknimy 🍂♥️🍂♥️🍂♥️

    OdpowiedzUsuń
  38. ♥️♥️♥️...żebyś kochana widziała co tu się wyrabia ,,,,tęsknota ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana zamknęli cmentarz.😥.Ale nie martw się na pewno dojedziemy...W pamięci Naszej i Naszych Sercach ♥️♥️♥️..Odpoczywajcie w spokoju .Brakuje Was..tęsknimy cholernie 💔🖤💔🖤

    OdpowiedzUsuń
  40. ♥️💔♥️💔♥️💞

    OdpowiedzUsuń
  41. ONI ODESZLI...
    Oni nie odeszli, Oni są z nami,
    głęboko w naszych sercach schowani.
    Póki żyjemy, Oni są wokół...
    tylko, że poza zasięgiem wzroku...
    Ciszą cmentarną ukołysani, z dala od życia i znoju,
    dobiwszy wreszcie cichej przystani,
    odpoczywają w pokoju.
    /Elżbieta Daniszewska/
    ⚘⚘��������

    OdpowiedzUsuń
  42. Światełko dla Ciebie, Magduś 🕯💜

    OdpowiedzUsuń
  43. 🌲🎅🌲🎅🌲🎅🌲🎅🌲

    OdpowiedzUsuń
  44. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  45. Magduś - jutro Twoje kolejne urodziny bez Ciebie. Minął kolejny rok. Ciężki, pełen wyrzeczeń, smutku, obaw o bliskich. Wszyscy staliśmy się Wojownikami - walczymy z niewidzialnym wirusem, który pustoszy nasz świat i nas samych - a wirus niszczy relacje, niszczy ludzi, powoli chwyta nas w szpony i wszystko zmienia. Magduś, trwamy w tej trudnej rzeczywistości. Tylko wieczorami, kiedy udaje mi się zatrzymać, wspominam Cię i nasze rozmowy. Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa. Wysyłam Ci mnóstwo dobrych myśli i proszę - daj mi siłę, by żyć.

    OdpowiedzUsuń
  46. Madzik światełko dla Ciebie 💔♥️💔♥️💔

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja się wystroiłam,
    Wzięłam wino
    I znów przyszłam..
    Zapodaj muze❤️

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego...
    💚💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  49. ♥️♥️♥️♥️🌷

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzień dobry,

    Jako wolontariusz Polskiego Stowarzyszenia Onkodietetyki, przychodzę do Was z informacją o darmowym wsparciu psychologa oraz dietetyka onkologicznego - https://onko.com.pl/bezplatne-wizyty/ - życzę dużo zdrowia.
    Pozdrawiam,
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafiłam na tego bloga długo po śmierci Magdy i tak wracam już chyba 3 raz, aby czytając go być w czasie, gdy była z nami Magda. Wracam wtedy myślami do własnego życia i przypominam sobie co w tamtym czasie robiłam, czy był to lepszy czy gorszy czas. Magda była wyjątkową osobą i brakuje mi jej mimo, że przecież nie znałyśmy się. Pozdrawiam bliskich i Wszystkie osoby, którym również brakuje Madzi z ❤️

    OdpowiedzUsuń
  52. 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak jakoś dzisiaj Magdo trafiłem w archiwach poczty na naszą korespondencję. Uśmiechnąłem się - to chyba dobrze, a teraz trochę mi się łza zakręciła w oku... - to chyba też dobrze.
    Zawsze myślę o Tobie i Twoich najbliższych cieplutko.
    3maj się tam gdzie jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  54. Tyle czasu minęło a są dni kiedy wracam do czytania bloga wspominam 💕.. Madziula 💕

    OdpowiedzUsuń
  55. Wracam tu do Ciebie, co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  56. Madzuila 🐣💛🐣💛🐣.. tęsknimy za Wami 🐣💛🐣💛 babcią i dziadkiem 💛🐣💛🐣

    OdpowiedzUsuń
  57. Pamiętam o Tobie Madziu ❤️💔

    OdpowiedzUsuń