(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

niedziela, 10 lipca 2011

Kraków

Byłam, jadłam, spacerowałam, dziękuję K i M :*
A teraz ledwo żyję.
Więc idę spać. (wiem, nie zaczyna się zdania od więc) ale po całym weekendzie pełnym wrażeń mogę?

Aaa .... nadchodzą zmiany w moim życiu. I to poważne. Trzymać kciuki ! :]:/

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam. Bardzo mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody!!!
    Smakowały Ci?

    Jeszcze jedne lody mogę polecić: Żarneccy słyną z lodów.

    Można je dostać w Nowym Targu w rynku lub w Zakopanem na Krupówkach.

    A zmiany w życiu to na lepsze?

    Mam nadzieję, że wygrałaś kupę kasy, kupiłaś sobie domek przy plaży i się przeprowadzasz...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla Ciebie specjalnie fotę strzeliłam, spieszyłam się, bo mi się lody roztapiały. :]
    Jak ja bym chciała ten domek przy plazy...
    Serialnie to każda zmiana w życiu na dobre wychodzi. Dam radę! Kto kurwa jak nie ja!!!!
    Sorry , ale jest ostrzeżenie o treści dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dowiedziałam się czy Ci smakowały...

    miło, że o mnie pomyślałaś (...zamiast jeść). W sobotę miałam urodziny:)

    OdpowiedzUsuń