(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

wtorek, 22 stycznia 2013

291. za ścianą



Przestałam chodzić po ścianach.
Czuję się o dwa nieba lepiej.
Doktorek od hospicjum "zapomniał" mnie uświadomić w sprawie plastrów, licząc na moje mocne serce i równie twardy tyłek.
Zdarza się.
Najważniejsze, że nie shajowałam się do końca i wiem, co teraz z tym robić.

Dostaję od Was mnóstwo ciepłych maili.
Dziękuję! Za każde mądre i kojące słowo, za kawały, za informacje nt raka, za muzykę dedykowaną dla mnie i mojej rodziny, za linki, sugestie i pomocną dłoń.
Wielbię internet za tyle ciepła, jakie mi przesyłacie. W waszych literach jest MOC.

 *

Zaczął się wielki czas rozliczania z fiskusem.
Czy mogę mieć do Was prośbę?
Jeśli nie macie koncepcji, gdzie oddać 1% - proszę oddajcie go dla mnie :)
Trzeba wpisać w rubryczkę nr KRS , a w celach szczegółowych dodać, że to dla mnie :

KRS 0000358654, W CELACH SZCZEGÓŁOWYCH - PROGRAM SKARBONKI - MAGDALENA MARKIEWICZ 10009

Będę Wam ogromnie wdzięczna :) 


Zdarza się mi odrabiać lekcje z Młodą. Nie czynię już tego za często, gdyż uważam jednak, że dziecko musi samo się uczyć, na swoich błędach. Oczywiście służę pomocą, naprowadzaniem, ale nie wyręczaniem. 
Tak ją jednak ostatnio naprowadziłam (po powrocie z naświetlań), że zrobiłam to źle. 
Dziecko biedne zamiast zrobić opis zdjęcia, zrobiło opis wiersza. 
Zrobiło z matką. Matka się uparła na wiersz i dziecko miało do mnie wczoraj pretensje. 
I co teraz? Czyja wina? Ciężko dojść ;) 
Młoda obrażona, że musi jeszcze raz robić to samo, ja wnerwiona , że jeszcze raz muszę przez to przechodzić. I naprowadzać. 
Zawsze mogę się wymówić swoją napromieniowaną chyba głową. 
Ech. 


Na koniec tylko przypomnę Wam, jeśli pozwolicie, o mega imprezie na moje urodziny : 






:) 


20 komentarzy:

  1. Życzę Ci udanej imprezy. Trzymam kciuki, mając nadzieję,że wszystko się uda.
    Życzę powodzenia i dni bez bólu .
    Mocno przytulam Was Obie.Czasem pomimo dobrych chęci coś nie wychodzi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze , że się obie staramy :) ja pomóc, a ona tę pomoc przyjmować :*

      Usuń
    2. Najważniejsze.
      Przytulam..

      Usuń
  2. tak to jest w zyciu szkolnym, norma
    ale coraz mniej sie wtrancasz i bardzo dobrze
    a jezeli sie rozchodzi o moc, to ja osobiscie czerpiem z Twoich literow
    :P
    tylko znowu dzis musze zyc bez pierwszego miejca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką masz ładną torebunię :)

      Usuń
    2. staram sie jak mogie karnawal przecie jest ♥♥♥

      Usuń
  3. wielu powodów do uśmiechu, Ksenuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się z ciepłymi słowami, gorącą kawą :)

      Usuń
  4. Siły mocy Ksenuś......Wrocław szykuje się do cudownej imprezki, przesyłam dużo energii.
    Pozdrawiam i tule mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. I bez liter moc ślę..
    wiesz, ze oddałabym Ci wszystko, tylko nie moje prince polo ;) Prince polo idzie dla księcia Marcelka, ale ja już jestem pewna, ze wielu pomoże, już pomaga i pomagać będzie do końca świata i jeden dzień dłużej. Niech gra muzyka!
    Ale się nastroiłam...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że lepiej się czujesz. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1% mój i Daria - masz zaklepany. Kiedy tylko będziemy się rozliczać, napiszę, że już jest przekazane :)Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi wpisu nie dało. No nic, napiszę jeszcze raz. Dobrze, że ci lepiej:) A młode obrazić się czasem musi, taki wiek. I pisałam jeszcze, że zazdroszcze ci strasznie. Co ja bym dała za takie młode, pyskate:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, przerabiałam ostatnio matmę, biologię, chemię, geografię - pierwsza gimnazjum, nowe przedmioty, nowe panie, i dziecko z paska spadło na chudą dupkę :( Trzeba kapkę wesprzeć.

    Pozdrawiam ciepło, jak tylko pita dorwę to procentem służę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy pomóc mogę... ale potrzymać za rączkę mogę... o 1% też w Twoim imieniu znajomych poproszę :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam:
    http://www.nieznany.pl/Zwyciestwo-nad-rakiem-Czesc-1-pbi-7121.html?zenid=45a0a59509e9e9da063da17028028cdb

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu w wolnej chwili, w chwili chęci, prześledż, przeanalizuj, sama wyciągnij wnioski. Ściskam Cię mocno kochanie.

    http://www.zaczekac-na-dusze.pl/kuracje-pasozyty-grzybice/kuracja-terapia-przeciw-pasozytom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=RaYShyAZYPA

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto mi taką fajną nutę zapodał z buziakiem w gratisie? :)
      dziękuję bardzo :>

      Usuń