(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

niedziela, 6 stycznia 2013

284. rożno


Spakowana.
Uczesana.
Wygładzona.
Opanowana.

Moi mili czytacze
Wyjeżdżam na kilka dni "odpocząć" ;)
Od komputera, blogosfery i pytań bez odpowiedzi.
Spakowałam piżamę szpitalną ( w domu nigdy jej nie zakładam).
Uczesała  mi włosy moja osobista fryzjerka (lowju!).
Zamiast żelazka użyłam wyprostowanych dłoni (po co prasować?).
Opanowałam odruchy rzygania od plastrów (tu podziękowania dla Madzi K.)

Zostawiam Wam  piosenkę na osłodę, którą dostałam od Moniki - Monika - fenk ju wery macz!




Jadę na występy gościnne do Wieliszewa.
Będę się opalać. 
Do zobaczenia jak wrócę ;) niebawem.
Całuję Was
Ksena




21 komentarzy:

  1. wysmaż gada!
    będę ciepło myśleć. kciuki cały czas w pogotowiu.
    do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak dobrze mi się śniło...
    no to ja też będę!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymaj się cieplutko.kop dla gada

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziem tu czekać na Ciebie Kseno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się, Wojowniczko :)
    Aleex *)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto może - niech nawiedza :> , dawno nie byłam nawiedzona :P

    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się opalaj. Tylko nie spal sie na raczka, lecz spal raczka. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki.
    Niech Moc bedzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się, Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściskam najcieplej. Kochana. Trzym sie. Modle sie... I za rękę czymie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy, czekamy....tymczasem gorącą kawkę będę co rano u Ciebie pić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę bliżej południa, ale kawa jest!

      Usuń
    2. fajnie że wpadłaś....na kanapie jak zawsze jest dużo miejsca

      Usuń
  11. Powiedz, że Ci chociaż tam ciepło jest :), u nas targa po podwiązkach i chętnie bym wróciła tam skąd przyszłam czyli do swojego osobistego, prywatnego, mięciutkiego, ciepłego łóżka !!!!
    Tymczasem obiecałam sobie załatwić chociaż połowę spraw z tzw. listy priorytetów, tak więc do pracy ruszam.
    Miłego pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja zostanę w łóżku jednak z kawą

      Usuń
    2. ciepło :)
      fajnie, że jesteście ;) :*

      Usuń