(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

czwartek, 14 czerwca 2012

206.

 Tyle przyjaźni, tyle wspólnych tras
Tyle niewiedzy ile wiary
Nie było zdrady w nas
Czasami z Bogiem a czasami bez
Z fajnymi łobuziakami
Szukałem śmierci-wiem
To był prawdziwy chrzest
  Był czas
Muzyka była dla nas wszystkich jak bóg
Było szaleństwo dusz

Słońce pokonał cień

Słońce pokonał cień
  Wsiadaliśmy w długie łodzi we mgle
I każdy płynął jak najdalej
Pogubiliśmy się
Były dni, były piękne dni
Teraz zostały mi zdjęcia przyjaciół
z zamkniętymi oczami
  Był czas... 


*

Co zrobić, trzeba podnieść czoło , choć aż mnie dławi od środka i iść, iść...
Będziem się badać. Szukać . Może choćby potwierdzenia, że to tylko noga odpadła, albo co.
Ech. Dławi mnie wszystko w środku.  

13 komentarzy:

  1. O Kochana najgorsze jest to, że to dławienie i strach nie odpuszczają i człowiek się budzi z tą cholerną myślą. Ale jeszcze nie wiadomo, więc staraj się luzować i nie myśleć. Ja wiem, że będzie ostatecznie dobrze, ale wiem również że cię to nie pocieszy, że nie da się ciebie uspokoić. Myśle o Tobie każdego dnia:*** Jakbyś coś chciała, potrzebowała - DZWOŃ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksenuś - kolejny wspólny zespół, kolejna wspólna piosenka. Nie martw się, będzie dobrze. Codziennie jestem myślami przy Tobie. Nie może być inaczej. Pisz, kiedy potrzebujesz. Ściskam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co teraz czujesz Kochana, ale nie łam się. Musi być dobrze, po prostu musi! Wiem, że myślisz że to głupie gadanie i i tak Cię to nie uspokoi, ale bądź tak dzielna jak zawsze. W końcu Ksena jesteś, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kseno Kochana, co ja tu czytam?
    Niepokój jakiś wkradł się w Twoją dzielną duszyczkę.
    Mogę tylko domyślać się,że czekasz na jakieś cholerne wyniki.
    Wierzę,że będą dobre!
    Z głębi serca tego Ci życzę:)
    Przytulam jak zawsze i lecę na Łysą Górę odprawić czary, bo północ się zbliża... ;)
    Niech moc będzie z Tobą!!... :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksena, nie odzywałam się długo, ale codziennie myślę o Tobie i trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mocno Cię ściskam:*
    Lowju

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem kochana do dyspozycji, do pogadania, do czego tylko chcesz... to dławienie, ten strach to poprostu czlowiek...tego się chyba nie uniknie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam.
    Trzymam się wersji, że to jednak noga mi odpadła!
    będem informować o wszystkim, tymczasem oddalam się ku kanapie.

    Tak się jeszcze zapytam: jaki przeciwbólowy proszek polecacie oprócz ibuprmomu maxa, gdyz on jakoś przestał działać. (400-tka)
    boli mnie ręka :/
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wojownicza , przecież nazwa zobowiązuje ;) ale poważnie - jestem codziennie, teraz będę 2xdziennie i poczwórnie trzymać kciuki!
    Z przeciwbólowych używam właśmie ibuprofen, ale zdaję sobie sprawę, że mój ból głowy to nie Twój ból. .. może ketonal?
    Niezmiennie pozdrawiam ! Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana - ja na swoje paskudne migreny (cholernie silne) stosuję... panadol extra. Po prostu tylko ten środek na mnie działa. Nawet ketonal nie daje rady. Fakt, że jedna porcja (czyli 2 tabletki od razu) nie wystarcza, ale mówi się trudno. Spróbuj, może dla Ciebie będzie dobry. Bo przecież każdy organizm jest inny. Całuski, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam, myślę często i ciepło o Tobie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry Kseno,
    jestem u Ciebie pierwszy raz - ale za to jak wcześnie rano:) Dobrego dnia. I kolejnych dobrych dni i dobrych wieści. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry, a raczej wieczór Andziaos, miło Cię gościć.
      Spytam przy okazji, czy Ty masz kontakt z Kilerką? (kanserija) , bo gdzieś się zawieruszyła, nie odpisuje na maile. Proszę, podziel się wiedzą !
      Pozdrawiam !

      Usuń