(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

wtorek, 14 lutego 2012

30.4 Anty-walentynki

Zaspany poranek.
Młoda na czerwono do szkoły, ja do telefonu. Szukam słitaśnego misia dla Misia z okazji (tfu) słitaśnych walentynek. Wysyłam. A co. Z dopiskiem: niech trwają tradycyjnie przez rok cały.
Dzwoni.
"Ponurym i nadętym" głosem informuje mię, iż , że ponieważ dzisiaj przeze mnie musi jechać z Młodą na religię, niech nie oczekuję żadnych kwiatów, misiów, prezentów, bo on nie ma czasu. Przeze mnie. Bo musi jechać. I wróci zmęczony, więc żeby nie było, że jak pójdzie spać, żebym nie była zdziwiona.
(tak jakbym czekała nie wiadomo na co-po ost urodzinach jeszcze mam fajerwerki w głowie)
Uwielbiam Go.
Nie na darmo poszło 13 lat bytu we dwoje.
Nie potrzebujemy jeden dzień w roku "udowadniać" miłości sobie nawzajem.
My robimy to częściej.

A że dziś On pojedzie - to tak dla zasady. Mię się nie chce. Od początku roku szkolnego ja wsiadam w auto o 15.50 i jadę. Wracam ok 19. Padam. Niech no jeszcze dojdą próby chóru (tak tak) to już w ogóle zostanę na noc w kościele. (aaaaaaaaaaa!!!)
Jutro na morfologię i próby wątrobowe i na zastrzyk. Muszę się nastawić psychicznie ha ha.

Także nie życzę udanych walentynek , tylko dużo miłości w roku! Na co dzień, nie tylko od "święta"...

3 komentarze:

  1. A ja KOCHAM Świat i mnię sie to święto należy ;)
    Kocham Cię Kseniu i ściskam i całuję i..... ;*****

    http://mamczerniaka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Różę" MAANAMU!!!!

    Trzym się jutro!
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorwałam się dziś do komputera i nadrabiam zaległości :))) Co Ci będę pisać, że lubię "Różę"... To oczywiste. I oczywiste, że do Walentynek mam taki sam stosunek ;)))

    OdpowiedzUsuń