(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

czwartek, 14 lutego 2013

301. 99%



Moje 99% to czas, jaki wypełnia mi 24 h na dobę moja rodzina.
Młoda ma ferie, MM urlop.

Wypełniają mnie po brzegi.
W wolnej chwili tuż przed zaśnięciem myślę o Was -
tu dziękuję Michalinie za drogą mi kartkę <cmok> oraz Małgosi i Ince za równie cudowną kartkę <cmok cmok>



Jutro jadę na scyntygrafię kości, dodam tylko, że na wyniki rezonansu czekam, ciągle czekam.

Czekam w niecierpliwością.
Bo przecież Wiosna idzie...gdzieś...






17 komentarzy:

  1. Ksenuś ♥ :* trzymaj się dzielnie. jesteśmy z tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dziękuję Ci, popłakałaś mnie :)

      Usuń
    2. rycz, mała, rycz...ale tylko z radości! buziak

      Usuń
  2. Uśmiechy ślę Ksenuś i czekam z Tobą na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥♥
    serduch nigdy dosc
    a powiedza ci cos od razu przy scyntygrafii?
    czy tez kaza czekac i czekac

    czekamy tu z toba
    pamietaj, kto sie zawczasu martwi ten sie dwa razy martwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. myślisz, ze zaraziłam się od gagi?

      Usuń
  4. Jedziemy potwierdzić zdrowotność, a potem znów oddajemy się 99 procentom!i tym pozostałym 1 też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam walentynkowo. Szybko dobrych wynikow, milosci rodzinnej, wczesnej wiosny i dobrego samopoczucia zycze MW

    OdpowiedzUsuń
  6. no to siadam z Wami i też czekam,

    i ciepło pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to powiedziała gaga grupa czekaczek ciągle czeka razem z Tobą i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam Kseniu z Tobą ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń