(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

wtorek, 10 lipca 2012

216.

Badanie PETa przesunięte zostało na 13 lipca (tj piątek) .
Wszystkich trzymających kciuki za to, bym nie uciekła z tomografa dzisiaj - serdecznie przesuwam na piątek i w związku z tym, że to CZY-nasty , proszę o podwójne CZY-manie kciuków (oczywiście nie to, żebym była przesądna , ale NA WSZELKI wypadek....)

Wszystkim "okularnikom" (może ten cudzysłów zbędny?) dziękuję za rady.
Młoda śmiga w okularach i wygląda hm, yyy dostojnie , o!
Najważniejsze, iż NAGLE okazało się, że widzi wszystko. (!) koperek na widelcu też :/ ( ciągle uważa, że jest on absolutnie niejadalny) .

Tak.
Pozwolicie, iż się oddalę na jakiś czas.
Tak chociażby na tydzień.

Będę Was po cichu podglądać :]

26 komentarzy:

  1. Ale ja, urodzona 13-go i imieniny obchodząca też 13-go, wierzę, że to całkiem szczęśliwa liczba.
    Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. 13-ty piątek? Nie mogłaś trafić lepszego terminu! Czy wiesz, że w starożytności 13-ka była uważana za najszczęśliwszą liczbę? Dopiero w średniowieczu, po aresztowaniach Templariuszy, uznano 13-kę za pechową. Pierwotnie jednak przynosiła ze sobą wielkiego farta! Ja zawsze byłam 13. na liście. Na studiach zawsze koleżanki wpisywały mnie na listę pod numerem 13., bo wiedziały, że przynosi mi szczęście. Skoro badanie jest 13-go i to w piątek, to wynik na pewno będzie dobry!!! Daj znać po wszystkim i nie martw się :)))))))) Ściskam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę sms , przybędzie napromieniowany :P :*

      Usuń
  3. czymam czy kciuki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, no to trochę stresa przed Tobą. Jestem całym serduchem z Tobą zwłaszcza w tym dniu i wierzą że będzie dobrze. Póki co odpoczywaj i nie myśl o tym za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę spać. Boję się , że ucieknę z tuby :D

      Usuń
    2. wiem co czujesz.. zamknij oczy i nie otwieraj!

      Usuń
  5. o i ja też z 13-stego :) No idź jak musisz, tylko napisz mi tu po co ten PET? Czemu ten PET? Mój onk mówi, ze żadnych petów i tomografów nawet gdybym z własnych kieszeni miała wyskoczyć. a ja 20-stego pierwsze kontrolne usg..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne podejście onk. .. może chodzi mu o TERAZ. ?
      TERAZ usg, ale w przyszłośći PETa każda z nas powinna raz w roku że tak powiem - zaliczyć .

      Usuń
    2. jak widać co wieś to obyczaj, co onk to zwyczaj..mi już wsio na to opada- powiedział że w ogóle! chyba, że się znów zacznie jakaś jazda. wrrr

      Usuń
    3. takie są międzynarodowe standardy w tym zakresie, nie ma zaleceń do wykonywania systematycznie kontrolnego PETa po leczeniu jeśli nic się nie dzieje

      Usuń
  6. Kciuki przygotowane do zaciskania na piątek !
    Dobrze będzie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziunia, jestem, czytam, sledze wpisy, kocham.
    Sie odezwe sie wkrotce :**
    'Tfuj' Kordelek

    OdpowiedzUsuń
  8. Czymam jutro, mocno czymam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak poszło? Trzymałam mocno kciuki, tak po cichu ale mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thx
    Dzisiaj Warszafka mię zachwyciła :)
    wszystko było jak być powinno , oprócz badania była niespodziewana niespodzianka, o tym później, czułam się jak na wakacjach, mam tylko nadzieję, że "rachunek za nie nie przyjdzie za duży" .
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo,że tak optymistycznie:)
    Buziaki
    Musi być dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Wyczytałem u Chustki, że pojechałaś u niej w gościnie poświecić. Mam jednak nadzieję, że na badaniu nic nie będzie świecić.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pablo

    OdpowiedzUsuń
  13. O matuchno, ja się byczę na wakacjach, a tu się tyle dzieje!!! Kochana trzymam kciukaski, coby "rachunek" był właściwy;) Ściskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, Ty sięwylegujesz na plaży (ha ha ) a tu takie newsy :D
      ściskammm :*

      Usuń
  14. A kiedy wyniki będą?

    OdpowiedzUsuń