(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

sobota, 22 października 2011

Kocham Cię


Tak.
Nie myli Cię oko.
Dziś romantycznie/słitaśnie/spokojnie/....
Wyznajesz miłość obcej osobie?
Tak. Obcej. Po drugiej stronie komputra. W większości przypadków nawet na oczy nie widzisz tej osoby.
Ale Ją kochasz.
Rozumie Cię w pół słowa.
W pół wyrazu.
Pukasz się w czoło?
Ok, pukaj.
Znaczy, że jesteś zamknięty/a.
Wyznałam miłość kilku osobom, one wiedzą, one są, one po prostu dzięki Bogu są!
I żeby nie było - mnie również wyznały miłość ;]
To daje siłę.
Siła sióstr :*

6 komentarzy:

  1. Nie pukam się w czółko.
    Wyznaję.
    Rzadko!
    Ale Tobie - tak!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też raczej skora do wyznań nie jestem. Ale Ty, Ksenko, wiesz....
    Całuski, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  3. :* Siostry
    kiedyś , dawno temu, kiedy byłam zdrowa-byłam przeciwna używania tego słowa.
    a teraz wiem, jaką ono ma moc i wcale nie nadużywam-mówię prawdę, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kofam, kofam, kofam:)))
    Anna m-r-c

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jeszcze bardziej:) i czekam kolejnych rozmów, smsów, śmiechu, historii i po prostu bycia!:)

    OdpowiedzUsuń