(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

sobota, 8 lutego 2014

367. nie pękam !


Tydzień bez komputera działa cuda, nawet mimo zapchanego nosa i zachrypniętego sexownie niebezpiecznie głosu z nutą desperacji...czy zdążę??
Przeleżany tydzień, bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia.
Przesmarkany tydzień bez możliwości odetkania się.
Ale oto jestem! Prawie wyleczona z przeziębienia i prawie zdążyłam!
Jak to na co? Na chemię we wtorek 11 lutego.
Oczekuję (ha!) ciepłych myśli, czarów, smsów, uśmiechu w @ i duużżo cierpliwości.
W zamian daję fragment siebie, daję znać zaświatom, że taka to a taka, czy taki to a taki - oczekują powrotu dobra! :) natentychmiast :)
Tradycyjnie dziękuję za maile i inne dobra, które od Was dostaję.
Chciałabym przytoczyć fragment @, który mnie za serce złapał ... (za zgodą autorki):

Dopiero dziś znalazłam pięć sekund żeby zajrzeć na bloga i od razu w te pędy myślami uciekłam z pracy;) Pewnie, ze zimno i ślisko, ale ja kocham zimę:) Nawet jak dzień jest szary to biel śniegu nadaje światu milszy charakter. Nie powiem, że czasu mam nadto aby się tym delektować, ale jadąc do pracy pozwalam sobie na oparcie głowy o szybę w autobusie i przymknięcie oczu. Oczywiście na pewno myślę o trudach, wszelkiej możliwej maści, życia, ale jest mi wtedy tak jakoś lepiej...? Jestem zmęczona, ale czasem mam wrażenie, że ta cała dorosłość nie istnieje bez notorycznego zmęczenia. Więc tak sobie wyobrażam, ze jeśli masz takie momenty, w których czujesz się choć troszkę na siłach żeby pisać, to wtedy odpoczywasz za mnie. I wiesz, chyba w poniedziałek miałam dość dużo energii:))

Dziękuję...

*

Pękam z dumy!
Młoda znajduje się w tzw. "złotej 10-tce" w szkole :) średnia ocen 4,8, drugie miejsce w klasie.
Och, och!
Rzekłam pochlipując zasmarkanym nosem...: Na koniec roku zafundujesz mi czerwony pasek i wyjście na środek sali gimnastycznej? Pęknę tam z dumy! 
Młoda pęka ze śmiechu.
- A co to znaczy, że pękniesz z dumy? - pyta.
Pękam ze śmiechu.

*

Odpowiadając na Wasze pytania, dot moich aktualnych potrzeb, zawiadamiam i informuję, iż najbliżej odpowiedzi była Olga i Monika GłodnyOwoc :) (oczywiście w lot pojęła Sisi, której składam na ręce uśmiech).
Mówiąc najkrócej - wsiadłabym w samochód (pisane było) i pojechała przed siebie w siną dal, słuchając głośnej muzyki. :


Zatrzymałabym się gdzieś w przydrożnym barze, wypiła ze dwie setki, zapaliła papierosa....
- A jak byś jechała dalej autem? Po pijaku? - pyta retorycznie Kinga (Panistarsza)
Retorycznie, bo tego akurat nie uwzględniłam w swoich snach na jawie :D
A szofera nie chcę!
Chcę wolności!
A mam s(raka)!

Całuję Was serdecznie!
Ksena ♥



60 komentarzy:

  1. Pozdrowienia przesylam Dzielna Kobieto.

    ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaki i uściski:))
    Ksenuś;*♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zanocowałabyś w pokoju nad barem ( bo to taki motel przecież byłby) i rano pognała dalej...:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziaki i uścisków moc, no i ślę MOC!
    Gratuluję Córy! Cudna średnia! Na zakończenie roku będziemy pękać z dumy razem z Tobą :) może nawet jakieś wierszyki będą, na cześć :)))))) prawda dziewczyny?
    Skoro padła podpowiedź, że to może być coś, co szkodzi ;) to tak moje myśli poszybowały do fajek ;)
    Moją cierpliwość i całą resztę masz jak w banku :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zezaruo mojego komcia
    W skrócie zatem
    Jakby co, to możemy nawet wierszem za Ciebie posta napisać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiecham się jak czytam---Jesteś Wspaniałą Mamą ,gratuluje mądrej i zdolnej Córci ,po mamie pewno no i po tacie troszku.....Uwielbiam Was ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę myśleć,czarować,słać moc i dobre fluidy Kseno ♥ ♥
    :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę cieszy mnie to, co Pani pisze. Mimo, że się nie znamy, ja również posyłam w Pani stronę stos dobrych życzeń i mam ogromną nadzieję, że wszystko ułoży się po Pani myśli.
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Mlodej i dla Ciebie! Jestes wspaniala mama! (pisze bez ol i el bo nie ma na mojej klawiaturze :) ). Usciski dla Was obu i trzymam kciuki 24h na dobe, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Młoda jest super!!
    no ale jak się ma takich Rodziców, to nie może być inaczej! :))
    lecę ładować akumulatory, żeby słać więcej MOCY.
    zestaw ładowniczy: herbatka + kocyk + ciasto z brzoskwiniami + dwa futra + "Mgnienie ekranu"
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Podczytuję milcząco i od dawna. Nie wiem, dlaczego akurat dzisiaj się ujawniam. Bo nie chcę podglądać, tylko być?
    W tym barze byłaby stara, grająca szafa, a Ty, lekko pijana, maniacko puszczałabyś raz za razem "River of tears" Claptona...

    OdpowiedzUsuń
  12. :) "tak przed siebie" to można jechać tylko na Ukrainie:) hahahahha a jak tam smakuje wódka!!! achhhh ... wspomnienia...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu kochana gratulacje dla Ciebie i Młodej oj to będzie piękny czerwiec tego roku ;-) a co do cierpliwości to uwierz mam jej sporo,dzieci uczą jej najlepiej. Madziu dalej Tego u góry nękam systematycznie,ściskam Cię życząc dobrej nocy,buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. mogę się tylko domyślać, bo wiem niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  15. Młoda ogólnie na piątkę :-) Ściskam mocno. Wiosna idzie, będzie dobrze. We wtorek trzymam kciuki.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje dla córci i jej rodziców
    dla ciebie uśmiechy i uściski
    myślami z tobą, we wtorek szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiechy i buziaczki wysyłam do Ciebie,dobrej nocy kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buziaki dla Młodej i Mamy,bo ta średnia to z pewnoscia także pomoc Mamy i solidna praca córci.BRAWO!!
    Madziu for you abyś była silna SILNA i w ogóle....
    tanecznie , metalowo i z deko wydarte z lamusa
    Dla WOJOWNICZKI JAK ZNALAZL :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Wr3RFY4z6K8

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, niech ta chemia odnajdzie sraka we wszystkich zakamarkach i go rozwali na atomy i wypirzy w najdalszy kosmos! a trudne dni po chemii niech szybko miną!

    OdpowiedzUsuń
  20. ♥♥♥ buziaczki Kseno:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu trzymam kciuki za jutro,żebyś miała dużo siły na najbliższe dni,buziaki słodkie i spokojnej nocy kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki.
    Jestem w drodze do.
    Ściskam <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Siedzę i myślę,że akurat w tym czasie jedziesz na kolejny bój.Jestem i trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mysle cieplo o Tobie i tez trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Madziu dziś ciężki dzień,najbliższe pewnie nie lepsze,ale są drogą do celu. Wierze,że te Twoje męczarnie potrwają jeszcze troszkę tylko i będzie lepiej i lepiej... modlitwą,uśmiechem,przytuleniem chociaż tak mogę być z Tobą,tysiące buziaków żeby noc była spokojna,a Ty szczęśliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymaj się dzielna babo :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Madziu ściskam ;******* buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo siły Kochana, Ważna, Jedyna Magdusiu ♥♥♥ :*:*:*:*
    wreszcie jest słońce, niech Cię ogrzeje! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu, dosyłam MOC i przytulam ciepło :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłączam się całym sercem z Olgą:)
      ♥♥♥

      Usuń
  30. Jak najwiecej MOCY dla Ciebie Madziu,nadal siedzę i myslę,jak to wszystko znosisz,pozostaje wierzyć,że radzisz sobie jak zawsze Kochana..
    Muszę cos zadedykować,co wyciszy i przeniesie Cię gdzieś,gdzie jest tylko pięknie ...
    http://www.youtube.com/watch?v=3K98W1fA3bU

    OdpowiedzUsuń
  31. :) moc serdecznych mysli:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Madziu,modlę się żebyś spokojnie przeszła te ciężkie dni,a potem musi być lepiej, wierzę w to,że tak będzie.Kochana buziaczki,ściskam serdecznie ;*************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zre mi komentarze :) Moze to wstretny srak nie chce ich przepuscic .Moze teraz .Jestem poprostu i leb do slonca ,coraz fajniej grzeje .Byle do wiosny Magda ,potem sie pomysli byle do ..:)

      Usuń
  33. trzymasz się? przytulam Cię, kochana! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  34. przytulam cieplutko :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  35. Spokojnej nocy Madziu,buziolki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie śpię tylko myślę żebyś ty spokojniej spała. Jestem codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Przytulam i buziaczki ślę Madziu ;********

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymasz się? Pamiętam o Tobie.. Dużo siły. Pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Sciskam Cie mocno i caluje, musi byc dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem. Śpać mi spokojnie!
    Ja tu jeszcze wrócę! ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nasza ♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. Kochanieńka,to Ty śpij spokojnie,a my możemy czuwać ;-) dobrze Cię "słyszeć" ,dobrej nocy - buziaki

      Usuń
  41. Czekałam na ten wpis powyżej ;) Też zaglądam i myślę cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  42. no własnie,taki wpis,taki mały i od razu człowiek lepiej się czuje,siły Madziu!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ mnie ucieszył ten wpis!!!!!
    Śpij dobrze, odpoczywaj,
    zbieraj siły, łap słoneczko, bierz MOC!!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  44. U nas dzisiaj słońce, mam nadzieję, że u Ciebie również! Uściskaj od nas Młodą za tę radość, którą daje Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  45. ;***************************

    OdpowiedzUsuń
  46. Nikt nie wątpi, że wrócisz, tylko nam tęskno. Młoda z taką mamą nie ma wyjścia, pękajcie obie z dumy i ze śmiechu.
    Myślimy ciepło, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  47. przytulam i :* wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń