(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

czwartek, 20 lutego 2014

368. trwam


Powielam mój wpis z fejsbuka:

Stan na dzisiaj po drugiej bitwie na oddziale chemioterapii: przerzedzone włosy, brak zęba, podkrążone oczy i ze 2 kg mniej mnie.
Ale ja jestem niczym tivi trwam!
Pozdrawiam i wsparcie Wam dziękuję! ♥


Można by pomyśleć, że na ringu byłam.
A byłam!  
Dostałam mocno w dupę, nie powiem, ale pluję na niego i na jego metody walki!
- Nie wygląda pani na chorą - stało się moim ulubionym motywującym powiedzeniem. 
Bo nie wyglądam ;)

Dziękuję, że kurze ścieracie. 
Widzicie wiosnę? Czujecie? Robicie zdjęcia? Wyślijcie do mnie!
Bo moim ulubionym ostatnio zajęciem jest dbanie pachnąco o siebie na leżąco, najchętniej we śnie.
Także dobrej nocy! I kolorowego dnia! 
Całuję!


29 komentarzy:

  1. Kochana, wiosna w rozkwicie :) fotki zrobione!
    Trwaj, pachnij, regeneruj i odradzaj się wiosennie :)
    Buziaki i MOC :***

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, wiosnę czuć już w powietrzu. jutro wyruszę z aparatem na polowanie.
    nabieraj sił i zajmuj się tym, co lubisz teraz najbardziej, nawet jeśli miałby być to sen. kurze zetrzemy.
    dobrej nocy:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sciskam mocno!!
    Wiosnę i ja nadeślę:))
    Buziaki :*******

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam tego bloga od pewnego czasu i podziwiam Cię kobieto za tę moc którą w sobie posiadasz:) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ollaa - bo to Ksena Wojownicza jest. tak łatwo się nie poddaje.

      Usuń
    2. :)
      Dobrze, że mi przypomniałaś ♥

      Usuń
  5. Trwaj, trwaj - to dobra metoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mogie wyjść s psem :PPP

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jutro zrobię Ci zdjęcia morza - :)
    o ile pociąg zajedzie na czas;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu kochana następna bitwa za Tobą,dobrej nocy i koooolorowych snów ;-) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak trzymać, wiosna zaraz będzie :-) my tu pilnujemy wszystkiego, także pór roku, ty tylko na odpoczywająco podziwiaj. Dobrej nocy. I dni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja Cię całuję- kilka zdjęć już mam, ciągle za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwaj Kochan, trwaj i zwyciężaj małe, i duże bitw,y i dbaj o sobie, dbaj .
      Buziaków moc.

      Usuń
  11. A u mnie leje...., ale cieplo za to i wiosna juz za dzwiami, sciskam Cie cieplutko, walcz walcz, nie watpie, ze wygrasz! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysle Ci moje ulubione zdjecia. Nie pamietam czy wiosenne, ale ty gdzie mieszkam wiosna juz w lutym sie zaczyna, wiec nie zdziw sie czapkom tudziez krotkim rekawom:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Podleję ci kwiatki,albo przyniosę świeże;)
    Fotkami nie służę,bo nie mam czy zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się będę powtarzać :Kochana nasza ♥♥♥ uśmiecham się sercem do Ciebie i na samą myśl o Tobie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ...w górach miejscami śnieg... ale w powietrzu w i o s n a:)
    i takie mam marzenie, żebyście do nas przyjechali :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też byśmy chcieli ...
      Będziemy dążyć do spełnienia marzeń :* ♥

      Usuń
  16. U mnie dziś szaro,buro i ponuro... ale to nie ważne,najważniejsze to uśmiech i słoneczko u Ciebie Madziu,dużo siły i buziaki przesyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu, zobacz, otwieram szafę i teraz posłuchaj, śpiewam- łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Ksena z naszego klubu, niech żyje nam. To mówiłam ja, Ewa z Antygony :-)
    Mam nadzieję że się uśmiechasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zawsze się uśmiecham, gdy Cię widzę ;)

      w ogóle, gdy zaglądam do siebie (ale fajnie brzmi) - to tak, jakby Ktoś mnie głaskał i pocieszał, zwłaszcza, gdy mi jest źle.
      Dziękuję za trwanie ♥

      Usuń
  18. Nosz kurna!
    Czeba mnie byuo uprzedzć!
    Tera na guomba wyjszuam z tymi zdjenciami guruuff we sniegu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o so Ci cho?
      Wszycho gra :D

      Usuń
    2. Tiaaaa
      Ale faktem jezd że u mnie wiosny nie ma
      Skont wezne jak nie ma?
      To dałam co miałam :P

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Kolorowo-wiosennych snów Madziu,odpoczywaj i nabieraj sił,a ja modlę się żebyś miała ich coraz więcej i więcej,bo przecież wiosna idzie i wszystkim potrzeba nowych sił ;-) przytulam na dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  20. No, zdjecia bym przeslala ,ale aparat swego czasu przeszabrowalam na spozycie konieczne do utrzymania zycia :) Musisz Magdo zdac sie na moje ( troche juz slepe +3 ) spojrzenie na swiat .Wiosna juz ,tuz .Przebisniegi pekami rozkwitaja .Krokusy zawiazki ,zielone listki .A golebie jak zwykle ,,,,,,,I to nie jest optymistyczne ;) .Dajcie mi cierpliwosc do tych ptakow .I mowie to ja ,naczelny golab ,ktory potrafi czasem tak pieprznac ,jak golab na parapet :)
    *******

    OdpowiedzUsuń