(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

niedziela, 2 marca 2014

370. przyjazne - ściółki


Natchnięta zostałam.
A każda pora jest dobra do pisania, najważniejsze przecież, aby być...

Zrobiłam rachunek sumienia.
Rozejrzałam się dookoła, zastanawiając się, czy nie za późno, czy aby w porę, czy aby na pewno.
Niepotrzebnie.
Oni czekali. Na znak życia, na rozmowę, na odwiedziny.
Cierpliwych mam Przyjaciół w tzw. "realu".
Oni rozumieją mnie bez słów, o czym cholernie dawno zapomniałam, zamykając się w swoim cierpieniu, samotności, snach, bólu.
Nie lubię być balastem, ale okazuje się, że jestem potrzebnym balastem.
Że fajnie jest zapomnieć o sraku, wspominając tysiące wspaniałych chwil wspólnie przeżytych.
Że niekoniecznie dobre jest zamykanie się w sobie, co prowadzi do depresji. No, ale widać było mi to pisane.
Dojrzewanie. Uporządkowanie Myśli. Słów. Ochoty.
Spędziłam cudowny tydzień  na rozmowach przy kawie, na plotkach o szefach, problemach nie-moich na szczęście, książkach, muzyce, dupie Maryni (wszelkie Marynie przepraszam), przytulaniu i uśmiechaniu.
Odpoczywanie po tym wszystkim było i tak wspaniałe.


Dziękuję Junkie za inspirację i odwagę do podzielenia się z Wami moimi myślami.

Dziękuję moim Przyjaciołom za czas mi poświęcony. Za każdy mail, sms i telefon.

Dziękuję Wam - Czytaczom - znajomym, nieznajomym,  za codzienną porcję maili, które mnie cieszą.

Życzę wspaniałej niedzieli, przeżyjcie ją tak, jak lubicie. Wyjdźcie za mnie na spacer i pomyślcie o mnie chwilę. To mi daje MOC.
Bądźcie dobrzy dla siebie i dla każdej osoby, którą napotkacie.
Amen :).

*

Dzisiaj i jutro szykuję się psychicznie na trzecią chemię, w związku z tym mogę chwilowo zamilknąć na amen :> proszę Was jak zwykle o ciepłe myśli, cobym przetrwała i nie uciekła z krzykiem. Dziękuję za uwagę i zostawiam Was z cudownym kawałkiem :



♥♥♥


42 komentarze:

  1. Prawdziwi przyjaciele nigdy nie zawiodą! Bardzo się cieszę, że miałaś dobry czas :) Jak zawsze ślę MOC, słoneczko, którego dzisiaj nie brakuje i ciepłe myśli. Wszystkie promyczki z dzisiejszego spaceru wyślę w Twoją stronę. Buziaki Madziu :*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. codziennie myślami jestem z Tobą Madziu-niech płyną do Ciebie moje gorące i serdeczne fluidy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyłaźmy do tych ludzi Słońce, wyłaźmy:)Wiesz, że dasz mi tylko sygnał, a będę u Ciebie moją czarną strzałą:) Wlejesz we mnie dobrą kawę, a ja odwdzieczę się dobrą energią:)
    Kocham Cię, trzymam i nie puszczam;*

    Forever yours,
    Junkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i myślę ciepło, bardzo ciepło, wręcz gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często myślę o Tobie Kochana :**** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. tez sie czasem zadziwiam, ze mam wokol siebie ludzi, ktorzy nic ode mnie nie oczekuja, po prostu sa, i jak wyciagne lapke to ja serdecznie sciskaja
    magdolencjo ekscelencjo, chemiopotencjo,
    daje se i wraca
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis, taki ciepły i mobilizujący. Zatem Kochana my jak zwykle na drugim planie będziemy, będziemy pisać, pocieszać, trzymać i odkurzać. Nagrodą jest to co napisałaś, niepotrzebnie się zamykałaś na Przyjaciół. Wspaniali są i gratuluję, że ich masz. Nie jesteś balastem, jesteś Naszą Równowagą do Reszty. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie nas potrzebuja i to bardzo!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dobrze że było ci dobrze!
    powtórki wskazane
    :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze Kseno,ze otworzyłaś swój świat,i okno dla ściółek:)
    widać,ze warto było:)
    oczywście myślę,trzymam kciuki,mocuje ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądre przemyślenia, w pełni popieram! czasem i o Maryni trzeba porozmawiać, by przełamać lody, by zrozumieć, że na świecie nie jesteśmy sami; są w końcu ludzie, którzy tak, jak my - mają swoje różne problemy, ale przecież w środku są po prostu ludźmi - żyją, myślą, przeżywają... A uczucia w sumie mamy podobne. Pozdrawiam serdecznie i wspieram w leczeniu!
    P.S. Jeśli znajdzie Pani tylko chwilkę czasu, to bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety nt. korzystania przez pacjentów z internetu jako źródła informacji o chorobie nowotworowej. Jestem studentką kierunku lekarskiego i prowadzę badanie naukowe w ramach działalności w Studenckim Kole Naukowym przy Klinice Hematologii, Onkologii i Transplantologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Link do ankiety:
    https://docs.google.com/forms/d/1r53eqKnRB5ZJrisN4xJfkS-V0cwSi-bKmikmjYkxV84/viewform

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Pani Studentko.. proszę przestudiować słowo : SPAM. Lata Pani po blogach i zostawia link do ankiety udając niby zainteresowanie.. Ma nas Pani za idiotki? Współczuję Pani przyszłym pacjentom...
      Nie tędy droga..

      Usuń
    2. Pani studentko, a etyki Pania ucza...?

      Usuń
  12. Kurcze jak ja Ci zazdroszczę takich babskich ploteczek. Mam depresję związaną ze swoim zjadaczem od środka , a nieliczni znajomi z którymi się spotykałam uciekli gdzie pieprz rośnie. Jestem sama w domu przez większość dnia ( nie licząc dni w szpitalu) dopiero jak wraca z pracy mąż uśmiech wraca na mą cierpiącą twarz. Jedynie internet i czytanie blogów daje mi jakąś odskocznię od myślenia o tym skorupiaku. Gdybym miała siłę zajęłabym się czymś pożytecznym, żeby w tej depresji całkiem nie utonąć. Psychiatrę odwiedzałam kilkukrotnie, ale z zerowym efektem. Mam teraz lek typowo przeciwlękowy i z tym mi trochę lepiej.
    Pozdrawiam Gabinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo siły, Kseno. Bądź!
    P.s. Dziękuję za siłę, którą czerpię z Twoich słów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem jak co dzień, masz wokół siebie samych życzliwych ludzi, wirtualnie i w realu, pamiętaj. Wyciągamy ręce i czekamy na ciebie :-* Potrzebny Balaście :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu kochana przyjaciele nadają sens naszemu życiu,każdy z nas potrzebuje bratniej duszy,bo śmiać się możemy z każdym,a płakać...tylko z przyjacielem. Samych uśmiechniętych dni dla Ciebie i Twoich bliskich,a ja cały czas nie daję spokoju Temu u góry. Buziaaaaaaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ogromnie się cieszę, że znalazłaś chęci i siły, żeby wyjść do ludzi. :))
    spotkania z przyjaznymi duszami dają takiego pozytywnego kopa, Ty to wiesz!
    odpoczywaj, zbieraj siły, a my tu jak zawsze - będziemy zaglądać, słać dobre myśli, trzymać kciuki, przytulać, modlić się..
    elw mądrze napisała! najlepszą nagrodą dla nas są Twoje słowa :) tylko mi tu nie gadaj o żadnym balaście! kochana, przecież Ty dodajesz nam skrzydeł!!!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze czasami być między ludzmi,:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. mam good news: za dwa dni mam nowy abonament: no limits! Przyjmujesz wyzwanie? Especially for you..

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak,własnie takiego wpisu TRZEBA BYŁO!! Brawo Madziu,własnie TAK...nic nie leczy bardziej niż kontakt z przyjacielem,wspólne wspominanie zamierzchłych czasów..tych dobrych,smiesznych,a czasami przykrych chwil,na tym polega przyjażń,wspaniale ze masz takich oddanych ludzi w "realu," a my tez tu Ciebie wspieramy,jak umiemy najlepiej...
    No przeciez jak D.M to ja muszę dla Ciebie wybrac własnie to..anioły rządzą :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ffW6_X7QNCg

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak,własnie takiego wpisu TRZEBA BYŁO!! Brawo Madziu,własnie TAK...nic nie leczy bardziej niż kontakt z przyjacielem,wspólne wspominanie zamierzchłych czasów..tych dobrych,smiesznych,a czasami przykrych chwil,na tym polega przyjażń,wspaniale ze masz takich oddanych ludzi w "realu," a my tez tu Ciebie wspieramy,jak umiemy najlepiej...
    No przeciez jak D.M to ja muszę dla Ciebie wybrac własnie to..anioły rządzą :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ffW6_X7QNCg

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdo, Dzielna Wojowniczko! Pieknie piszesz :), Dzieki wielkie CI za to. Swiat bylby piekniejszy i lepszy gdyby wielu ludzi zatrzymalo sie na chwile w biegu i popatrzylo na ro, co moze dac nam kazda dobra chwila, spedzona z przyjacilolmi, z innymi ludzmi na BYCIU - razem, w rozmowie, w usmiechu, w gadaniu o Dupie Maryni itp.
    Dzieki, Ci Magda i duzo dobrej energii przesylam z powrotem do Ciebie, kochana!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  22. Magdo, Dzielna Wojowniczko! Pieknie piszesz :), Dzieki wielkie CI za to. Swiat bylby piekniejszy i lepszy gdyby wielu ludzi zatrzymalo sie na chwile w biegu i popatrzylo na ro, co moze dac nam kazda dobra chwila, spedzona z przyjacilolmi, z innymi ludzmi na BYCIU - razem, w rozmowie, w usmiechu, w gadaniu o Dupie Maryni itp.
    Dzieki, Ci Magda i duzo dobrej energii przesylam z powrotem do Ciebie, kochana!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  23. będę myśleć :) ciepłe wiosenne pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem namolna,ale niech tam...muszę Ci podesłać ten kawałek,obyś miała tyle siły ile ten pan ma w swoim głosie,niech ta chemia będzie już czasem przeszłym...
    http://www.youtube.com/watch?v=G9YI0W52C3Y

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesyłam Ci dobre myśli Magdo i powolny usmiech kroków wiosny...powoli wiosna idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Leb do slonca :)). Trzymaj sie Magda! Moc usciskow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Leb do slonca :)). Trzymaj sie Magda! Moc usciskow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chemii nie być dzisiaj dla mnie.
    Uprzejmie proszę o trzymanie kciuków długofalowo, gdyż termin mam za tydzień.
    Białe krwinki i granulocyty proszone sà o powrót do mnie! Natentychmiast!...

    Ze złości idę spać, dobranoc...

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrej nocki, odpoczywaj, laduj baterie, kciuki trzymam mocno i sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, krwiny, krwiny,
    Przybywajcie do Kseny siedziby!
    Przybywajcie orężnymi pułkami.
    Wyruszamy na wojnę z bRakami!

    OdpowiedzUsuń
  31. Madziu Kochana śpij,śnij,nabieraj mocy,jesteśmy z Tobą caaaałym serduchem,żeby można przesłać trochę tych krwinek ech... żebym wogóle mogłabym coś uczynić,buuuuuuuziaki przesyłam i spokojnej nocy życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie,no co to ma znaczyć? Białe krwinki muszą wrocic i granulocyty także! Madziu,no oczywiscie że będziemy trzymać kciuki nadal mega długo falowo,buziaki Dzielna Kobieto :)
    Na zachęte dla krwinek,które jednak MUSZĄ wrócić
    http://www.youtube.com/watch?v=IZXpHF5MCbc

    OdpowiedzUsuń
  33. Madziu kochana myślę o Tobie bezterminowo i zawsze mam w sercu i modlitwie Ciebie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń