(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

piątek, 17 listopada 2017

Magdalena ♥



Prawda...

                   Nie ma...


♥♥♥

30 komentarzy:

  1. Pamiętam...wciąż jesteś Kseno...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Magdalena - letni wiatr - czasem tam, czasem tu,
    Magdalena kocha śpiew, ale tylko bez słów,
    Płoną usta, barwą snu gra jej twarz w światłocieniach,
    Takich kobiet nie ma!"

    Kolorowa Magdalena..
    parę lat temu Magda przysłała mi mmsa - Jej zdjęcie w zajebiście różowej bluzce. bluzce, którą nazwałyśmy "klanową", bo wszystkie trzy - Ona, ja i moja córka - sprawiłyśmy ją sobie. specjalnie. i ten mms nie chciał mi się wyświetlić, co nie było dziwne, bo mój telefon to niezły rzęch był. ale nie dało rady go wyświetlić nawet na wypasionej komórze mojej córki. żałowałam tego zdjęcia, teraz mogę sobie tylko wyobrażać jak Madzia w niej wyglądała.

    "Wyobraź sobie tę kobietę, jak w malinowej sukni tańczy tu,
    Uśmiechnięta zawsze, chociaż nie mówi ani słowa,
    Zawsze kolorowa"

    💖

    MM, trzymasz się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... wzruszyłam się... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam
    Zawsze będę pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też pamiętam Dzielną.....

    OdpowiedzUsuń
  7. "Magdalena" utrzymała się na liście przebojów, więc wciąż jeszcze można na nią głosować :), tym razem tu:
    http://www.antyradio.pl/Radio/Turbo-Top/Turbo-Top-notowanie-1093

    OdpowiedzUsuń
  8. ...jak się złotem śmieje... ehhh Madzik 💔❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciagle mam Magdy numer telwfonu zapisany..

    OdpowiedzUsuń
  10. 🎄🎄🎄❤❤❤Kochana❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Pare m-cy temu uslyszalam ten numer w Trójce,też od razu skojarzenie z Madzią.......
    Już widzę,jak zachwycałaby sie moim 16 miesięcznym synkiem...tak lubila "Kogutka"a co dopiero te malutką rozkrzyczaną słodycz...
    Pamiętam Madziu,moja Mamuś juz od kiku miesięcy jest tam gdzie Ty ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. ❤.ukochaj Madziula babcie i dziadka dziś ich Święto ❤..tesknita za Wami straszna ❤❤❤love

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu mam nadzieję że dobrze Tam się bawisz...😗❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Ściskam Cię Madzik urodzinowo 😘😘😘 łapkę do Ciebie wyciągam...❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń