(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

sobota, 14 kwietnia 2012

185.


Machnęłam ręką. Lewą.
Ogarnęłam się i poszłam do fryzjera.
Z radością biegam po dworze i próbuję dogonić słońce.
Ech.
**
Czy pies, którego posiadam , a właściwie suka - może być niepłodna, lub innej orientacji? (dodam, że nie interesują się nią inne psy, ona nie interesuje się psami, nie wiem nawet kiedy "ona może". Nic , tylko wariuje i psoci, może to dlatego, że ona jeszcze nic "w tych sprawach"?)
Ma 3 lata i jest głupsza , niż ustawa przewiduje ;)
Minę ma tutaj adekwatną do swojego stanu umysłu!!!
Coś z niej będzie?
Chyba znowu machnę ręką.
*

8 komentarzy:

  1. Urocza:)...naprawdę!
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A czego od niej oczekujesz?
    Ma minę rozbawionego szczęśliwego psa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) chciałabym, żeby się trochę ułożyła.
    mam dosyć jej rozbawionej miny i wzroku kota shreka - proszę proszę proszę !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze stworzenie:)
    Moja Missi ma ponad rok,podobno labradory to łagodne,spokojne psy.Yhy...Moja widocznie jest jakimś wybrykiem natury:)) też taki wariat z niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio mam wrażenie , ,że większość psów - to są jakieś wybryki natury :)
    w ogóle nie chcą się ułożyć. są zupełnie nieodpowiedzialne, niedojrzałe, ciągle by się bawiły, a latka lecą ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksenko, co się jej czepiasz?;) Ona jest cudna!!! Niech się bawi, póki może i chce;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och boże ale słodkie cudo, może w tej głupocie cały jej urok:)))) Ksena jak pacha?

    OdpowiedzUsuń
  8. głupol (mój pies)
    pacha jedzie dziś na usg
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń